Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سوي حجت الاسلام منتظري؛ دادستان كل كشور، مديركل مبارزه با قاچاق كالا و ارز دادستاني كل، مامور بررسي صحت و سقم اظهارات رييس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز در رابطه با آمار پرونده هاي تعيين تكليف نشده در حوزه قاچاق، در دادسراهاي سراسر كشور شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علي اكبر بختياري؛ رييس دفتر دادستان كل كشور در حاشيه نشست بررسي مشكلات و چالش هاي رسيدگي به پرونده هاي جرايم اقتصادي پيرامون اظهارات رييس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز در كرمانشاه مبني بر كشف ۲ هزار پرونده بلاتكليف مرتبط با قاچاق كالا از هشت سال پيش در مراجع قضايي كه در رسانه ها منعكس شده است، اظهار كرد: دادستان محترم كل كشور با اطلاع از اين اظهارات به مديركل مبارزه با قاچاق كالا و ارز معاونت اقتصادي دادستاني كل، ماموريت داد كه صحت و سقم اين اظهارات را بررسي كرده و از رييس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز بخواهد مستندات خود را به همراه شماره پرونده و مرجع رسيدگي كننده مربوطه، ظرف مدت يك هفته به دادستاني كل اعلام و ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس اين گزارش، سردار علی مویدی ديروز در کرمانشاه و در جمع خبرنگاران طي اظهاراتي گفته بود:  ۲۰۰۰ پرونده در سطح کشور در حوزه قاچاق کالا و ارز از سرشبکه‌های سازمان یافته این حوزه شناسایی کرده‌ایم که از هشت سال پیش تا امروز منتج به نتیجه نشده‌ و در دادسرا معطل مانده است.

 

بنا بر این گزارش در طول سالیان گذشته و به ویژه در  سال جاری بر رسیدگی به موارد قاچاق کالا  و ارز در و از کشور تاکید شده است

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استان سمنان دولت انقلاب اسلامی دزفول مسجد بیرجند معلولین میرزا کوچک جنگلی دادستانی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاق کالا وارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف