Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@14:09:50 GMT

مدل لباس های کیت میدلتون در مراسم های عروسی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۱۷۲۹

مدل لباس های کیت میدلتون در مراسم های عروسی

کاترین، دوشس کمبریج (Kate Middleton) متولد ۹ ژانویه ۱۹۸ همسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج است. از وقتی که نامزدی آن‌ها شروع شد، کاترین از طرف رسانه‌ها مورد توجه شدید قرار گرفت و البته این گمان بوجود آمد که آن‌ها در نهایت ازدواج خواهند کرد. در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰، دفتر شاهزاده ویلیام رسماً نامزدی آن‌ها را اعلام کرد و قرار شد که تاریخ عروسی ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میدلتون در شهرستان بارکشایر بزرگ شد. پس از اتمام مدرسه به کالج مارلبرو رفت و پس از آن وارد دانشگاه سنت اندروز شد. در آنجا با شاهزاده ویلیام که او نیز در ۲۰۰۱ مشغول درس خواندن در آن دانشگاه بود آشنا شد. با آغاز رابطهٔ ایندو، رسانه‌ها هم لحظه لحظه آن‌ها را زیر نظر داشتند. کاترین عنوان کرده بود که رسانه‌ها او را اذیت می‌کنند. در آوریل ۲۰۰۷ منعکس شد که آن‌ها از هم جدا شدند. آن دو به دوستی با هم ادامه دادند و در اواخر ۲۰۰۷ دوباره به هم پیوستند. از آن موقع تا به حال، کاترین در بسیاری از مراسم سطح بالای سلطنتی شرکت کرده است. او بخاطر سلیقهٔ خوبش در مُد مورد تحسین قرار گرفت. همچنین در لیست «خوش‌پوشان» نیز قرار دارد.                   منبع:سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک مدل لباس کیت میدلتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟

سریال «کلاس فشردۀ عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است.

به گزارش فرادید، در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری