Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:35:48 GMT

زلزله روستای ایسین بندرعباس را لرزاند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۱۹۵۴

زلزله روستای ایسین بندرعباس را لرزاند

بندرعباس - ایرنا- زلزله ای به بزرگی 4 و3 دهم درامواج درونی زمین (ریشتر) حوالی ساعت 23 و 42 دقیقه چهارشنبه شب روستای ایسین از توابع شهرستان بندرعباس را لرزاند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: این زلزله در عمق 11کیلومتری زمین در محدوده فاریاب ایسین بندرعباس رخ داده است.
علیرضا صفا شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این زلزله در ساعت 23 و 42 دقیقه و در عرض جغرافیایی( درجه شمالی) 27 و 36 و طول( درجه شرقی) 56 و287 به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خسارت های مالی و جانی تا این لحظه اعلام نشده ولی بلافاصله تیم های امدادی برای بررسی برای حوادث احتمالی به محل وقوع زلزله به روستای ایسین بندرعباس اعزام شدند.
روستای ایسین که در 15کیلومتری شمال شهر بندرعباس واقع شده علاوه بر کشاورزی، بخش اعظمی از جمعیت سر ریز شهر بندرعباس را در خود جا داده است.
این زلزله همچینن در شهر بندرعباس و بخش قلعه قاضی این شهرستان هم احساس شد.
6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زلزله بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق چند روستای دماوند در پی وقوع سیل قطع شد

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه بارش باران و وقوع سیل به تجهیزات برقی تعدادی از روستاهای بخش رودهن از توابع دماوند آسیب زد و برق در این روستاها قطع شد.

مدیر منطقه برق رودهن در این خصوص به خبرنگاران گفت: عوامل امدادی و تعمیراتی در محل حاضر هستند و برخی روستاها همانند وسکاره، ایرا و جورد تا برطرف شدن کامل مشکل بی برق هستند.

علی کاظم نیا ضمن پوزش بابت قطع برق، از اهالی محترم این روستاها درخواست کرد، تا وصل مجدد برق صبور باشند.

بر اساس این گزارش قطعی برق و مشکلاتی از این قبیل در حالی رخ می‌دهد، که مدیریت بحران استان تهران از چندی پیش نسبت به بارش شدید و احتمال وقوع سیلاب هشدار داده بود.

کد خبر 6062515

دیگر خبرها

  • محققان آلمانی: سد کالپوش عامل زلزله روستای حسین آباد
  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • زلزله‌ای نسبتاً شدیدی خوزستان را لرزاند
  • زلزله‌ ۴.۵ ریشتری سالند را لرزاند
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • زلزله‌ای نسبتاً شدید سالند را لرزاند
  • وقوع ۳۹ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • برق چند روستای دماوند در پی وقوع سیل قطع شد