Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:27:14 GMT

رویارویی خلیج فارس با راه یاب ملل

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۲۸۳۶

رویارویی خلیج فارس با راه یاب ملل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم خلیج فارس شیراز، از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۶ آذرماه به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب به مصاف راه یاب ملل مریوان می‌رود.

نگین پاکدل سرمربی خلیج فارس شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تیم ما همه بومی و کم سن و سال هستند و بازیکنان ملی فوتبال و مطرح فارس، امسال در تیم‌های ذوب آهن و راه یاب ملل و بوشهر بازی می‌کنند و به دلیل مشکلات مالی، تیم ما تقریبا خیلی جوان هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ترکیب اصلی ما ۵ بازیکن زیر ۱۷ سال، ۳ بازیکن زیر ۲۰ سال و تنها ۳ بازیکن بالای ۲۰ سال دارد که تجربه کافی لیگ برتر ندارند و اکثرا نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند.

پاکدل بیان کرد: برای حضور در فصل جدید رقابت‌ها ما زمین تمرین چمن بزرگ نداشتیم و اسپانسری ما را حمایت نکرده و باشگاه خلیج فارس در حد لباس بازی، ما را حمایت کرده و هزینه رفت و برگشت و خورد و خوراک این تیم هم با اداره کل ورزش و جوانان استان فارس هست، بنابراین فکر نمی‌کنم چند بازی نخست ما نتیجه مطلوبی داشته باشد، ولی در ادامه این تیم بهتر خواهد شد.

هلیا صادقی، افسانه آشنا، زهرا قوچی، شقایق نوری زاده، زهرا جوانمردی، ندا روستا، یاسمین برازنده، زهرا روشن زاده، فاطمه صفا راستگو، مریم صفا راستگو، فاطمه رحیم زاده، الهه کریمی، فاطمه غلامی، مژگان غفوری، اسما ألسادات موسوی، مریم کشاورزی و زهرا درویشیان، بازیکنان خلیج فارس شیراز را برای حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان تشکیل می‌دهند.

در فصل گذشته این مسابقات تیم راه یاب ملل مریوان مکان سوم را به خود اختصاص داد و تیم منتخب فارس در رده هشتم قرار گرفت.

گفتنی است آخرین مصاف دو تیم به دور برگشت فصل گذشته بر می‌گردد که راه یاب ملل با نتیجه ۴-۲ منتخب فارس را شکست داد.
انتهای پیام/م

مصاف نماینده فارس و کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ظریف و مسجدجامعی در نشست ژئوپلیتیک خلیج فارس

(تصاویر) ظریف و مسجدجامعی در نشست ژئوپلیتیک خلیج فارس

دیگر خبرها

  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • فیلم| رونمایی از ۴۰۰هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • (تصاویر) ظریف و مسجدجامعی در نشست ژئوپلیتیک خلیج فارس
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس