Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: زیرساخت هر توسعه با چهار شاخص انسان، علم، دانش و تلاش محقق می‌شود که لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

وی با بیان اینکه کانون این چهار شاخص آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی آموزشی است، افزود: این مراکز نیازمند اعتبار لازم و همکاری سایر دستگاه‌ها می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست و باید در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی و کمک خیرین استفاده کرد.

عباسی ادامه داد: اختصاص اعتبارات ملی جهت تکمیل پروژه‌ها، مشروط به تأمین بخشی از محل منابع استانی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید به هیچ مقامی اجازه تنظیم موافقت نامه با این شرایط را بدهند.

انتهای پیام/ن

نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: در این نشست که در سالن جلسات شرکت توزیع برق برگزار شد، اعتبار لازم برای اجرای این طرح به میزان ۵ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شد.
حیدری افزود: این تفاهم نامه مربوط به ایجاد زیرساخت‌های برق در سایت‌های نهضت ملی مسکن است که تاکنون تأمین زمین شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۰ خیرمدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • نگاه پلیس به دستگاه تعلیم و تربیت ستودنی است
  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • سپاه با تمام وجود و بی منت در کنار آموزش و پرورش است
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد