Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار حساس منچستریونایتد و آرسنال در لیگ برتر انگلیس، برنده‌ای نداشت. آفتاب‌‌نیوز : منچستریوناتد و آرسنال در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به مساف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید وامتیازها تقسیم شد.
در این مسابقه ابتدا موستافی مدافع آلمانی برای آرسنال گل‌زنی کرد اما در ادامه مارسیال بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آرسنال باز هم پیش افتاد و با ضربه لاکازت به گل رسید که این گل را هم شاگردان مورینیو با ضربه لینگارد پاسخ دادند.
به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار چلسی با نتیجه 2 بر 1 مقلوب ولورهمپتون شد و لیورپول - تیم دوم جدول - توانست 3 بر 1 برنلی را شکست دهد و در کورس قهرمانی باشد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: منچستریونایتد چلسی لیورپول لیگ برتر فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال هفته گذشته در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر استون ویلا به میدان رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار کند و نتوانست از باخت لیورپول برابر کریستال پالاس به سود خودش استفاده کند. 

این شکست باعث شد که شاگردان پپ گواردیولا با دو امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال و لیورپول در صدر جدول قرار بگیرد و حالا این دو تیم باید در چند بازی باقی مانده به لغزش آنها امیدوار باشند تا فرصت بالا بردن جام قهرمانی در این فصل را به دست بیاورند. 

الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای اسپورت و در پاسخ به سوالی درباره شکست این حریف قدرتمند اظهار داشت:« اگر دیدارها برعکس برگزار می‌شود و بازی آرسنال اول بود و ما پس از آنها به میدان می‌رفتیم، شاید شرایط و ذهنیت آنها متفاوت پیش می‌رفت. 

همه چیز به روحیه و ذهنیت بازیکنان بستگی دارد. من فکر می‌کنم که نتیجه و باخت ما روی نتیجه بازی آرسنال تاثیر گذاشت. آنها احتمالا بیش از حد هیجان زده شدند و فکر کردند که فرصت بسیار خوبی دارند و باید هر طور شده از آن استفاده کنند که این اتفاق رخ داد.»

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • لیورپول 4-4 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2009) / فیلم
  • خلاصه‌بازی آرسنال و ولورهمپتون + فیلم
  • خلاصه بازی وولورهمپتون 0-2 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی