Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرعامل شرکت دانش بنیان ماشین سازی اراک گفت: هشت دستگاه مکنده غلات با همکاری شرکت آلمانی نایرو در ماشین سازی اراک در مدت یک سال ساخته شده که ظرفیت آنان بیش از 600 تن در ساعت است.

صفری افزود: اکنون 6 دستگاه از هشت دستگاه مکنده غلات در بندر شهید بهشتی چابهار نصب شده و 2 دستگاه دیگر نیز در حال انتقال و نصب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماشین سازی اراک در قراردادی به ارزش 17 میلیون یورو با مشارکت واحد صنعتی نایرو آلمان، کار طراحی و ساخت هشت دستگاه جرثقیل مکنده غلات را برعهده دارد که با کسب دانش فنی ساخت این تجهیزات، ایران را از ورود آن بی نیاز شده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان ماشین سازی اراک گفت: شرکت نایرو آلمان به عنوان پیمانکار اصلی  پس از بازدید از خطوط تولید و حوزه فنی مهندسی ماشین سازی اراک قرارداد ساخت جرثقیل مکنده غلات را به این شرکت واگذار کرد.

صفری با اشاره به رضایت پیمانکار از عملکرد مناسب ماشین سازی یادآوری کرد:  6 دستگاه دیگر از مکنده های مذکور با لحاظ نمودن مشارکت بیش از 51 درصد در حال واگذاری به ماشین سازی اراک است.

پروژه 8 دستگاه مکنده غلات با ظرفیت 600 تن در ساعت جهت تخلیه غلات از کشتی، برای بندر شهید بهشتی چابهار توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ساخت و تولید جرثقیل مکنده غلات ماشین سازی اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین

محمدحسین واحدیان اظهار کرد: این واحد در پارسال ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جدید جهت استفاده در حوزه خدمات شهری، عمرانی و کنترل ترافیک و ۱۲ دستگاه تجهیزات با اعتباری بالغ‌بر ۵۷ میلیارد تومان خریداری شد.

بیشتر بخوانید

بکارگیری ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات در جشن عید امامت

شهردار شهرکرد افزود: یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه تراکتور ۴۷۵، یک دستگاه بنز ۱۹۲۴، دو دستگاه هیوندای ۶۵۱ HD، ۳ دستگاه فوتون M۴، دو دستگاه بنز ۲۶۲۴، دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷، یک دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه بیل چرخ مکانیکی، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه سواری هاچ بک هایما خریداری شد.

وی اضافه کرد: یک دستگاه نمک پاش، تیغه پشت تراکتوری، یک دستگاه فلاسک آسفالت، یک دستگاه تانکر آب، یک پاکت جلو تراکتوری، ۵ دیتاگه پرس ۶۰۶ و دو دستگاه تیغه برف‌روب نیز خریداری شد.

واحدیان ادامه داد: ۱۶ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲ دستگاه تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان خریداری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود