Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@09:35:36 GMT

چهار خبر از فوتبال و فوتسال هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۳۴۳۰

چهار خبر از فوتبال و فوتسال هرمزگان

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، دانیال اسحاقی فوتبالیست هرمزگانی دعوت شده به اردوی زیر 13 سال کشورمان به همراه 29 بازیکن دیگر از سایر استان ها است.
دانیال اسحاقی از سال 93 در عضویت باشگاه البدر می باشد و تنها فوتبالیست هرمزگانی دعوت شده به این اردو است.

**آذرخش بندرعباس بهترین تیم هفته هیجدهم شد
براساس اعلام پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به عنوان بهترین تیم هفته هیجدهم لیگ برتر فوتسال از سوی کارشناسان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در هفته هیجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور در دیداری خارج از خانه در برابر مقاومت البرز با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید.
این تیم هم اکنون با 24 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.
تیم آذرخش بندرعباس در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با وجود مشکلات مالی فراوان با نمایشی قابل قبول و کسب 35 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی جای گرفت.

**پرونده نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال هرمزگان بسته شد
با قهرمانی تیم جبل بر شهرو بندرعباس ، نایب قهرمانی فولاد هرمزگان و سومی اتحاد رودان، پرونده نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال استان بسته شد.
تیم جبل بر شهرو بندرعباس با 21 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد هرمزگان و اتحاد رودان بر سکوی قهرمانی نیم فصل نخست این رقابتها ایستاد.
در مهمترین دیدارهای هفته یازدهم و پایانی نیم فصل نخست این پیکار‌ها تیم جبل بر شهرو بندرعباس با یک گل مقاومت میناب را شکست داد و برحسب تفاضل گل بهتر قهرمان نیم فصل نخست شد.
فولاد هرمزگان نیز با نتیجه یک بر صفر برابر ستارگان بستانو به پیروزی رسید و با وجود برابری امتیاز با جبل بر بندرعباس، به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم ایستاد.
تیم اتحاد رودان نیز در دیدار با شاهین بندرلنگه با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و با ٢١ امتیاز و برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به تیم های جبل بر بندرعباس و فولاد هرمزگان ، در رده سوم جای گرفت.
رقابتهای لیگ برتر فوتبال هرمزگان از چهاردهم مهرماه با حضور ١٢ تیم به صورت رفت و برگشت در جریان است.
سال گذشته تیم جبل بر شهرو بندرعباس عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

** نماینده میناب از صعود به مرحله نهایی لیگ دسته سه فوتبال بازماند
تیم فوتبال خلیج فارس میناب در چارچوب رقابتهای هفته دوازدهم و ماقبل پایانی مسابقات زیر گروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز ( چهارشنبه ) در ورزشگاه شهید امینی این شهر در برابر ذوالفقار کاشان به تساوی 1-1 دست یافت.
بدین ترتیب نماینده میناب با کسب ١٦ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه پنجم از صعود به مرحله نهایی لیگ دسته سه فوتبال کشور بازماند.
مسابقات زیر گروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور در پنج گروه در حال برگزاری است که از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی راه می یابند.
7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف فوتبال فوتبال باشگاه های کشور فوتسال لیگ برتر نیم فصل منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس

داریوش محمودی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: این نیروگاه در سال گذشته موفق به ساخت و بومی‌سازی چهار هزار و ۲۰۰ قطعه تخصصی کوچک و بزرگ نیروگاهی شد که علاوه بر صرفه‌جویی ارزی، گام بسیار مهمی در عرصه افزایش دانش این بخش مهم صنعت برق کشور برداشته است.

وی افزود:  یدکی ولو‌های آب‌شیرین‌کن، قطعات بانداسکرین، توری، قرقره، زنجیر بانداسکرین، گیربکس باند اسکرین، دیافراگم اگزوز کوئیک والو تریپ ولو گاز، اکسپنشن‌ها، کیسینگ پمپ اگزلری، اینترکولر، اکسپنشن آکاردئونی جی آرفن، پیستون کمپرسور هوا و یاتاقان گاید بیرینگ از جمله قطعاتی است که توسط متخصصان داخلی نیروگاه ساخته و بومی‌سازی شده است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: یکی از افتخارات این نیروگاه در سال‌های اخیر، خودکفایی در زمینه ساخت ۹۰ درصد قطعات نیروگاهی است و این مهم در سایه حمایت از تولید داخلی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و با صرفه‌جویی زیادی محقق شده است.

محمودی افزود: قطعات ساخته‌شده برگ زرینی از افتخارات صنعت برق هرمزگان به‌ویژه شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به‌شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • 5 داروخانه منتخب بیماران اوتیسم در هرمزگان
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • وقوع گرد و خاک و رعد برق در بندرعباس