Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پارس نیوز، بانوان ملی پوش کشورمان متشکل از ندا شهسواری و مهشید اشتری با مربیگری حمیده ایرانمنش، جهت رقابت با بیست و نه تیم از پانزده کشور، در اپن جهانی فنلاند به ‌میدان می روند.

مسابقات تیمی بصورت حذفی و از روز پنج شنبه آغاز می شود که ملی پوشان کشورمان در دور اول با‌ قرعه استراحت روبرو شده و در بازی دوم و راس ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران، با برنده روسیه (ب) و اکراین رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در مرحله یک هشتم انجام شده و تیم‌ ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان در صورت پیروزی در بازی اول، به مرحله یک جهارم راه می یابد.‌

این نفرات طبق برنامه ریزی محمد رضا میرالماسی مدیر تیم های ملی و قبل از اعزام به مدت یک ماه تحت نظر حمیده ایرانمنش مربی تیم ملی، در اردوی داخل کشور با حریفان تمرینی متعدد به تمرین مشغول بوده اند.

کشورهای حاضر در این مسابقات:
ایران، فنلاند، اسپانیا، سوئد، لهستان، انگلستان، لتونی، ژاپن، روسیه، کره جنوبی، قزاقستان، دانمارک، هلند، فرانسه و رومانی

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ملی پوش رقابت بازی روسیه اکراین تیم های ملی فرانسه پارس مسابقات تنیس فنلاند بانوان ایرانی پارس نیوز روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.

در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.

در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسورهای ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.

در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.
گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسورهای ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.
در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشورهای ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

کد خبر 6096802

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربس
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد