Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر انتهای حوزه استان زنجان در آزادراه زنجان – تبریز، مسیر ترانزیت زنجان - میانه و همه گردنه های کوهستانی در جاده زنجان - بیجار، ابهر - خدابنده و نیک پی - ماهنشان پوشیده از مه غلیظ است.
وی تاکید کرد: رانندگان عبوری از همه مسیرهای استان زنجان خودروهای خود را مجهز به چراغ ها مه شکن کنند و برای تردد احتیاط و صبوری بیشتری نسبت به روزهای عادی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: نیروهای راهداری با 50 اکیپ در 30گردنه کوهستانی و سخت گذر 24 ساعته فعال هستند و برای مسافران و رانندگان عبوری در صورت نیاز خدمات ارائه می دهند.
وی تاکید کرد: رانندگان عبوری از جاده های ارتباطی استان خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی، گرمایشی و زنجیرچرخ مجهز کنند.
محمدی از رانندگان خواست، نسبت به رعایت فاصله طولی و داشتن سرعت مطمئنه جدیت داشته باشند تا شاهد سوانح جاده ای نباشیم.
به گفته وی، بر اساس پیش بینی های انجام شده از سوی هواشناسی زنجان سامانه تا ساعاتی دیگر در سطح استان فعال و در اغلب مناطق شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری، در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.
محمدی اضافه کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 31 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و مسیرهای ترانزیت، 37 دوربین نظارتی در این محورها، 2 سامانه توزین حین حرکت در جاده های دندی - زنجان - ابهر - زنجان و 68 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان فعال است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
9505/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان زنجان بارش برف و باران دوربین نظارتی راهداری و حمل و نقل جاده مسافران منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر

مدتهاست جاده سبزوار و بردسکن در استان خراسان رضوی بسیار فرسوده شده و در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد. علاوه بر خطر انحراف خودرو از جاده، تردد رانندگان در این جاده نیز به راحتی صورت نمی‌گیرد و به خودروهایشان آسیب رسانده است.

این موضوع موجب شد تا شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر وضعیت جاده را به نمایش درآورد و از مسئولان درخواست رسیدگی کند.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

حال و روز ناخوش جاده روستا‌های گلباف و نسک پس از بارش باران سیل آسا + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال