Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابوالقاسم الماسی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در آیین تجلیل از مدال آوران پاراآسیایی همدان اظهار داشت: این ورزشکاران با وجود محدودیت ها توانستند نتایج بسیار خوبی را در میدان مهم پاراآسیایی کسب کنند.

وی اضافه کرد: افتخارآفرینی برای کشورمان توسط ورزشکاران در میادین بین المللی از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار است به ویژه اینکه در بخش معلولان و جانبازان حضوری موفق داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الماسی قهرمان پروری و مدال آوری را الگویی مناسب برای ترغیب سایر ورزشکاران خاص برای حضور در عرصه های ورزشی دانست و گفت: اعتماد به نفس، تلاش و توانمندی این ورزشکاران باعث کسب مدال های رنگارنگ شده است و مایه مباهات برای نظام و جامعه هستند.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری همدان خاطرنشان کرد: ورزشکاران خاص سفیران ایران اسلامی در پاراآسیایی بودند و با مدال آوری های رنگارنگ کشورمان را در این عرصه از رقابت ها سربلند کردند.

وی حمایت از ورزشکاران معلول و جانباز را مهم دانست و گفت: تداوم این حمایت ها منجر به درخشش بیشتر ورزشکاران خواهد شد.

الماسی سطح مدال آوری ورزشکاران همدانی در میادین بین المللی را مطلوب دانست و گفت: این موفقیت نشان از توان و قدرت ورزش استان در آوردگاه بین المللی است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این آیین گفت: ورزش کشور در دولت تدبیر و امید و نیز حمایت نمایندگان مردم در مجلس رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته است.

رسول منعم افزود: کسب مدال های رنگارنگ فراملی نشان از توجه دولت و مجلس برای فراهم کردن نیازهای قهرمانان ورزشی در رسیدن به جایگاه های برتر را دارد.

وی اضافه کرد: ورزش در استان همدان به لحاظ فضای ورزشی، قهرمانی و همگانی نیز از جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار است و در بخش ورزشکاران خاص از رشد قابل توجهی مواجه هستیم.

منعم با اشاره به موفقیت کاروان ورزش همدان در رقابت های پاراآسیایی 2018 اندونزی بیان کرد: در این رقابت ها چهار ورزشکار اعزامی داشتیم و سه نشان طلا و یک نقره کسب کردیم.

وی افزود: سه مدال طلای کسب شده در رشته دو ومیدانی نابینایان و نشان نقره در رشته والیبال نشسته بانوان به دست آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: امسال بهترین دوره را از لحاظ مدال آوری در بازی های آسیایی و پاراآسیایی داشتیم و در جمع بهترین های کشور به لحاظ مدال آوری قرار گرفتیم.

در این آیین از وحید علی نجیمی، حمید اسلامی و زهرا نجاتی عارف دارندگان مدال و نیز همراهان دونده و 2 تن از مربیان تیم های ملی دو ومیدانی نابینایان و والیبال نشسته بانوان حاضر در مسابقات پارا آسیایی 2018 جاکارتا با اهدای جوایز نقدی تجلیل شد.

چهار ورزشکار جانباز و معلول از استان همدان در بازی های پارا آسیایی 2018 جاکارتا حضور داشتند که توانستند در این مسابقات سه نشان طلا و یک نقره کسب کنند.

بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی مهرماه امسال در شهر جاکارتا برگزار شد.

انتهای پیام/د.ا

عملکرد  درخشان مدال آوران پاراآسیایی همدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در رویداد بزرگ مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در همدان اظهار کرد: حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا که با جمع مربیان، داوران، سرپرست تیم‌ها و خانواده ورزشکاران به ۱۰ هزار نفر می‌رسند افتخار بزرگی برای جامعه ورزش استان همدان است.

وی افزود: همدان ثابت کرد که می‌تواند میزبان بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باشد بدون شک امروز زیرساخت‌های ورزشی استان همدان در سطح کشور کم‌نظیر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزبانی بی‌نقصی را شاهد بودیم، گفت: ریاست فدراسیون، ورزشکاران، مربیان، داوران و تمام کسانی که از ۳۱ استان کشور در همدان حضور پیدا کردند از میزبان بی‌عیب و بدون کم و کاستی همدان اعلام رضایت کردند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: امروز همدان با داشتن کاراته‌کاهای شاخص، مربیان و داوران با دانش به یکی از استان‌های محوری در رشته کاراته تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه استان ما آمادگی کامل میزبانی‌های بزرگ ورزشی را در رشته‌های مختلف دارد، بیان کرد: هرچقدر که بتوانیم میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی باشیم یک شور و نشاط اجتماعی در استان‌مان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین با میزبانی این رویدادها جایگاه استان همدان به عنوان یک جایگاه کلیدی و اساسی در ورزش کشور مطرح خواهد شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ورزش استان همدان جایگاه قابل قبولی دارد، گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کاراته استان همدان دکتر وفایی به خاطر برگزاری این میزبانی باشکوه تشکر می‌کنم.

وی افزود: به طور قطع ما حامی برگزاری چنین رویدادهای ملی و فراملی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین خواهیم بود.

کد خبر 6082221

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است