Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌ها با انتشار ویدئویی رعب‌انگیز از اسارت عده‌ای نزد یک گروه مسلح بی نام و نشان خبر دادند.


به گزارش شریان نیوز،رسانه های عرب زبان با انتشار ویدئویی مرموز و رعب انگیز از یک گروگانگیری در صحراهای لیبی خبر دادند. بنابر اعلام العربیة در این ویدئو چند شهروند سودانی به چشم می خورند که به دام گروهی مسلح در لیبی افتاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش ها احتمال می رود که انگیزه این افراد دریافت فدیه مالی در قبال آزادی گروگان ها باشد.

همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد، 8 مرد سودانی در منطقه ای بیابانی مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. یکی از آنها به نام محمد عبدالباقی در قسمتی از ویدئوی منتشر شده با وحشت از مقامات کشورش خواستار کمک می شود تا شاید این رنجشان پایان داده شود. عبدالباقی که با حالتی وحشت‌زده روی زمین نشسته، می گوید: "ما شدیدا مورد شکنجه قرار گرفته ایم و حتی از آب یا غذا خبری نیست، ما می خواهیم نزد خانواده هایمان بازگردیم، مگر چه گناهی کرده ایم که شبانه روز مارا کتک می زنند."

گفتنی است؛ تاکنون گزارش های متعددی مبنی بر فعالیت گروه های مسلح آدم ربایی در صحراهای این کشور به گوش رسیده است.

پیوستها
حجم فایل: 66676 KB برچسب هاگروگانگیریسودانیبیابانی

منبع: شریان

کلیدواژه: گروگانگیری سودانی بیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب نیوز، یک مقام پلیس پاکستان اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس امروز شنبه یک قاضی دادگاه منطقه ای در ایالت خیبرپختونخواه (KP) واقع در شمال غربی این کشور را ربودند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه زمانی رخ داد که این قاضی پاکستانی از زادگاهش «تانک» (Tank) به سمت منطقه جنوبی «دره اسماعیل خان» (Dera Ismail Khan) در حال حرکت بود.

محمد ابراهیم از سخنگویان پلیس پاکستان در این ارتباط گفت: «شکیرالله مروت» (Shakirullah Marwat) قاضی منطقه ای در وزیرستان جنوبی، در نزدیکی «باگوال» ربوده شد. آدم ربایان راننده وی را آزاد کردند، اما قاضی را با خود بردند.

پلیس پاکستان اعلام کرد که اطلاعاتی از ماهیت آدم ربایان در اختیار ندارد.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسوولیت ربایش این قاضی در شمال غرب پاکستان را برعهده نگرفته است.

همچنین سروزیر ایالت خیبرپختونخواه پاکستان ربودن قاضی این ایالت را محکوم و به نهادهای امنیتی دستور داد تا برای یافتن این قاضی اقدام فوری به عمل آورند.

کد خبر 6090400

دیگر خبرها

  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد