Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با معاون وزیر کشور و استاندار جدید خراسان شمالی گفت: جاده منتهی به استان گلستان که برای این استان سرنوشت‌ساز است ولی با مصیبت‌های فراوانی روبروست را به سرانجام برسانید. ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، صبح امروز در دیدار با ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و محمدعلی شجاعی استاندار جدید خراسان شمالی اظهار داشت: مردم مستحق بهترین خدمات هستند و برای این مردم باید خالصانه و صادقانه کارکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزستان| تصادف دو دستگاه خودرو در محور ایذه - باغملک جان 5 نفر را گرفتتصادف زنجیره‌ای 5 خودرو در بزرگراه حکیم + تصاویرمرگ زن میانسال در تصادف با کامیون + عکس

امام‌جمعه بجنورد در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در سفر تاریخی به استان خراسان شمالی خطاب به مسئولان فرمودند این مردم شایسته خدمت‌اند و هرچه تلاش کنیم جای خوبی‌های این ملت را نمی‌تواند پر کند.

وی خاطرنشان کرد: این استان شهیدپرور و حماسه‌ساز است و حماسه حضور مردم در استقبال از مقام معظم رهبری در سفرشان به این استان آن‌چنان چشم‌گیر بود که برای اولین بار ایشان در پیام نورزی سال 1392 از این حماسه یادکردند و فرمودند اگر مستوره‌ای از حضور می‌خواهید ببینید به حضور مردم استان خراسان شمالی نگاه کنید. این مدال افتخاری برای این استان است و مسئولان باید برای توسعه و پیشرفت این استان به نحو احسن خدمت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: از آرزوهای رهبر معظم انقلاب در سفر به این استان این بود که خراسان شمالی در ردیف ده استان برتر کشور قرار بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: آرزوی رهبری برای این استان یک نقشه راه برای مسئولان و آرزویی از سر واقع‌بینی است چراکه ایشان توانمندی و ظرفیت‌های این استان را رصد کرده‌اند و بر آن اساس از مسئولان این انتظارشان را بیان نمودند.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: در این استان دارای مردمی با استعدادهای خوب، همت‌های بلند و سخت‌کوش است و اگر مسئولان آن‌ها را شریک کنند به‌خوبی از پس‌کارها برمی‌آیند.

وی خطاب به استاندار جدید خراسان شمالی گفت: امام‌جمعه را رفیق خود بدانید نه رقیب و در مدیریت‌ها به‌صورت ریلی عمل کنید نه دیمی.

انتهای پیام/ش

R7719/P1377/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به فعالیت ۹۲ هنرستان در استان گفت: این مجموعه‌ها متناسب با نیاز استان، نیرو تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین‌نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش‌آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: تربیت و پرورش نیروهای غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، گفت: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی افزود: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس‌جمهور و تصویب ایجاد هشت هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های مؤثری را خواهیم برداشت.

کد خبر 747499

دیگر خبرها

  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی