Web Analytics Made Easy - Statcounter

پریانکا چوپرا و نیک جوناس روز گذشته، پس از ماه ها نامزدی، بالاخره در یک مراسم سنتی در هند، زادگاه چوپرا، با هم ازدواج کردند.

این بازیگر سرشناس ۳۶ ساله هندی و شوهر خواننده ۲۵ ساله آمریکایی اش، در قصر عمید بهاوان در جودپور، راجستان و ۴ ماه بعد از آغاز رابطه عاشقانه شان با یکدیگر پیمان وفاداری بستند. عقد به سبک مسیحی این زوج سرشناس را پدر جوناس که یک کشیش است انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که چوپرا یکی از مهمان های عروسی مگان مارکل در ماه می بود، از مهمانان شناخته شده مراسم عروسی جوناس و چوپرا در روز گذشته می توان به پارینیتی چوپرا، مادهو چوپرا، سوفی ترنر (بازیگر سریال بازی تاج و تخت)، الیزابت چیمبرز، جاسمین والا و البته نخست وزیر هند، نارندرا مودی اشاره کرد. لحظاتی بعد از این که این دو به عقد هم درآمدند، جوناس و چوپرا اولین تصاویر از مراسم سنتی پس از عروسی در فرهنگ هند موسوم به «مهندی» را در حساب های کاربری رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشتند.




در شرح این عکس ها، چوپرا و جوناس چنین نوشتند:”یکی از خاص ترین چیزها که رابطه مان به ما داده است یکی شدن خانواده هایمان است که به دین و فرهنگ طرف مقابل احترام می گذارند. و به همین ترتیب برنامه ریزی برای اجرای مراسم عروسی مان با ترکیبی از هر دو این فرهنگ ها بسیار جذاب بود”.

Priyanka Chopra and Nick Jonas’ white wedding

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: ازدواج با بازیگران ازدواج با دختر بزرگتر عروسی هندی عکس عروس زیبا گرانترین لباس عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • تیپ «شتر گاو پلنگ» بازیگر معروف زن در یک مراسم رسمی | تصویر
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • هندی‌ها خدایشان را سر بریدند و صادر کردند!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم