Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیانیه فراکسیون ولایی مجلس آمده است: متاسفانه همچون گذشته فرصت بحث و بررسی و تبادل نظر مبسوط در مورد لایحه فوق الذکر فراهم نشد و این لایحه مهم نیز با عجله و با نقض مواد قانونی آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پی تصویب مجدد بخش‌هایی از لایحه CFT با انتقاد از عدم فرصت کافی برای بررسی این لایحه در مجلس، خواستار اعلام اسامی نمایندگان موافق با این لایحه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه در ادامه می‌آید.

باسمه تعالی

ملت بزرگ ایران
در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ سیزدهم آذر ماه ۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی در هنگام بررسی ایرادات شورای محترم نگهبان به مفاد لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) متاسفانه همچون گذشته فرصت بحث و بررسی و تبادل نظر مبسوط در مورد لایحه فوق الذکر فراهم نشد و این لایحه مهم نیز با عجله و با نقض مواد قانونی آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

همچنین علی رغم اصرار نمایندگان عضو فراکسیون ولایی مجلس و تأکید بر شفافیت آراء، در مورد این لایحه نیز رای‌گیری علنی به عمل نیامد.

لذا با عنایت به اظهارات صریح جناب آقای ظریف وزیر محترم امور خارجه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر این که «نه بنده و نه جناب آقای روحانی هیچ تضمینی مبنی بر حل مشکلات بانکی و مالی کشور با پذیرش و تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون (CFT) نمی‌دهیم» ضروری است موافقین لایحه یاد شده کلیه عواقب و تبعات و مسئولیت های ناشی از تصویب آنها و بروز مشکلات احتمالی در آینده در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی برای جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته و ۱۲۵ نفر نمایندگان موافق لایحه مورد بحث اسامی خود را برای اطلاع عموم مردم و ثبت در تاریخ منتشر نمایند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تأمین مالی تروریسم فراکسیون ولایی لایحهCFT مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد