Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@11:08:44 GMT

پیگرد قضایی برای مزاحم تلفنی‌های آتش نشانی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۴۷۴۵

مزاحمت‌های تلفنی به ایستگاه‌های آتش نشانی پیگرد قضایی دارد. به گزارش جنوب نیوزْ مدیر روابط عمومی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری شیراز در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما ، گفت: ۶۰ درصد تماس‌های شهروندان با شماره ۱۲۵ مزاحمت تلفنی است که علاوه بر ایجاد اخلال در ماموریت‌های روزانه سبب تنش عصبی برای آتش نشانان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدلو افزود: مزاحمت‌های تلفنی به آتش نشانی مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: ۵۴۰ اتش نشان در ۲۰ ایستگاه فعال در شیراز مشغول به کارند و روزانه ۸۰ تا ۹۰ عملیات در این کلان شهر انجام می‌دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری شیراز همچنین از راه اندازی ۳ ایستگاه دیگر در آینده‌ای نزدیک در این کلان شهر خبر داد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد:  ظهر امروز سه شنبه ،۴ اردیبهشت ، گیر افتادن کودک در سازه ی بالابر در بولوار خرمشهر شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و تیم عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به محل اعزام شد.
در این حادثه کودک ۷ ساله به طور عجیبی با باز کردن در داخلی بالابر وارد چاهک بالابر شده و روی استراکچر فلزی چاهک بالابر در طبقه دوم می ایستد و با توجه به زمان حادثه و  استفاده  نکردن ساکنان  ، کابین در زمان حضور پسربچه در چاهک حرکتی نداشت.
آتش نشانان بلافاصله ضمن قطع برق بالابر و حمایت کامل و اصولی از پایین برای جلو گیری از سقوط احتمالی کودک و با استفاده از ابزار هیدرولیک در کوتاه ترین زمان ممکن در بالابر را باز کردند و کودک را نجات دادند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر