Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:45:42 GMT

توجه ویژه دولت به طرح های توسعه ای استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۵۱۰۳

توجه ویژه دولت به طرح های توسعه ای استان ایلام

ایلام - ایرنا - معاون اول رئیس جمهوری در دیدار استاندار ایلام با وی تاکید کرد که دولت توجه ویژه ای به طرح های توسعه ای استان در بخش مختلف خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در دیدار استاندار ایلام با وی ضمن قدردانی از مردم استان ایلام در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: باید از تلاش و فداکاری مردم خوب ایلام در هشت سال مرزداری تقدیر و تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به اهتمام دولت برای توسعه ایلام اشاره کرد و افزود: در این راستا بر حمایت و تسریع همه جانبه از طرح های توسعه ای استان تاکید جدی داریم.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: استان ایلام با توجه به شرایط استراتژیک و فیزیکی از ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه های مختلف برخوردار است که در این خصوص دولت به توسعه استان نگاهی ویژه‌ دارد.
در این دیدار استاندار ایلام نیز گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ارائه داد.
قاسم سلیمانی دشتکی گفت: استان ایلام در دوران دفاع مقدس هشت سال از سرزمین ایران اسلامی دفاع جانانه کرد و از این بابت دین بزرگی به گردن کشور دارند.
وی در ادامه خواستار توجه بیشتر به روند توسعه استان شد و تاکید کرد: در دوران جنگ تحمیلی این مردم درگیر مرزداری و جنگ تحمیلی بودند که هشت سال از توسعه عقب افتادند.
استاندار ایلام با تاکید بر نگاه ملی به مسائل ایلام اظهار داشت: امروز در بحث اربعین و تردد میلیونی از مرز مهران، مراودات اقتصادی، استحصال منابع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی و ... جایگاه ایلام را نه تنها مختص به جغرافیای یک استان نمی کند بلکه منافع کل کشور را در بر می گیرد.
سلیمانی دشتکی همچنین ضمن ارائه گزارشی در حوزه هایی چون نفت، گاز و پتروشیمی، کشاورزی و طرح گرمسیری، مسائل مرزی، حوزه صادرات، زیرساخت های عمومی و اربعین بر توجه بیشتر دولت بر این موضوعات تاکید کرد.
7180/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد معاون اول رئيس جمهور ديدار ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد

وزیر امور خارجه بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه است.

به گزارش مشرق، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد