Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان با حضور فرماندار، سرپرست و معاونان آموزش و پرورش، معلمان و اعضای مؤسسه خیریه عطوفت محلات سایر و مسئولان در دبستان استثنایی ایثار شهرستان محلات برگزار شد.

در این مراسم ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، از کادر اجرایی و آموزشی دبستان استثنایی ایثار محلات قدر دانی و هدایایی هم از طرف آموزش و پرورش و این مؤسسه به دانش‌آموزان استثنایی این مدرسه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اللهیاری سرپرست آموزش و پرورش محلات در این مراسم با قدر دانی از تلاش معلمان آموزشگاه در امر آموزش دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه، از احساس مسئولیت و عطوفت اولیای این دانش‌آموزان تمجید کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گرامیداشت معلولان محلات مراسم دبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک که به مناسبت هفته مشاغل برگزار شده است، گفت: مکلف هستیم تا پایان برنامه هفتم تعداد هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را به ۵۵ درصد دانش آموزان برسانیم. همچنین تلاش برای کاستن از رشته‌های نظری و سوق دادن دانش آموزان به سوی رشته‌های اشتغال آفرین، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دبیر نمایشگاه هم گفت: نمایشگاه از یکم تا پنجم اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ برپا است. البته دانش‌آموزان تا ساعت ۱۴ از نمایشگاه بازدید می‌کنند و پس از آن بازدید برای عموم آزاد است.

فراهانی افزود: پیش بینی می کنیم حدود ۸ هزار دانش‌آموز از  ۳۵ هنرستان از نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش