Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معلم 23 ساله خصوصی هنگام همخوابی با دانش آموزش در اتاق این نوجوان دستگیر شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، بریانا نیکول 23 ساله خانم معلمی در شمیمی در شمال کارولینا به اتهام همخوابی با دانش آموز 13 ساله اش دستگیر و زندانی Prisoner شد.

مادر این نوجوان که هنگام تدریس خصوصی درس شیمی بیرون از خانه رفته بود هنگام بازگشت از اتاق فرزندش صداهای عجیبی شنید و وقتی وارد اتاق شد با صحنه زشتی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تحقیقات ماموران تحقیق، مشخص شد متهم از دانش آموز به عنوان بازیگر Actor فیلم های مستهجن استفاده کرده بود و از وی عکس های مستهجن زیادی تهیه و در فضای مجازی انتشار داده بود.

اکنون متهم با قرار وثیقه 2.5 میلیون دلاری از زندان Prison آزاد شده تا جلسه بعدی دادگاه محاکمه اش به زودی برگزار شود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آتش افروز پارک های تهران دستگیر شد / او مردم را به آتش می کشید + فیلم کار کثیف کفتار پیر با پسر جوان بعد از ربودن او+عکس دستگیری دختر و پسر اصفهانی در خانه مجردی / پلیس 3 شهر در تعقیب این دو بودند + عکس هنگامی که به خانه رامین برای مصرف شیشه رفتم آن روی شیطانی اش را نشان داد کتک زدن وحشتناک دانش‌آموز‌ دوم‌ ابتدایی‌ مشهدی توسط خانم معلم بی رحم+ عکس اشک های بنیامین 3 ساله تمامی ندارد / مرگ پدر لالایی مادر را بی تاثیر کرد+ عکس 10 سال زندان برای مدل زیبا و مشهور + عکس پسر مشهدی اگر به دختر موردعلاقه اش نرسد خودکشی می کند پخش فیلم حمل تابوت در مترو / هزینه‌های بالای تشییع جنازه یا قاتلان خونسرد + عکس جنجال دختر لاکچری با شالی از جنس طلا 50 بار قسم برای تبرئه از قتل مادر / به آغوش کشیدن برادر توسط خواهران در جلسه دادگاه+عکس گفتگو با جراح دردهای قربانیان اسیدپاشی+ عکس مرگ فوتبالیست ایرانی در حین بازی کردن فوتبال فیلم دردناک از آخرین لحظات زندگی فوتبالیست مشهور+ تصویر حنانه وقتی از خانه خالی کیارش خارج شد احساس گناه می کرد + جزییات زنده زنده سوزاندن دخترجوان پس از تجاوز مردان شوم! قتل دلخراش زنی که از برف پاک کن های کامیون آویزان شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خفه شدن شوهر زیر زن چاق! / آنها خواب بودند + عکس تجاوز وحشیانه به مینا دختر جوان توسط جوان خونخوار / التماس کرد و لی ...

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندانی Prisoner بازیگر Actor فضای مجازی زندان Prison اخبار حوادث دانش آموز معلم عکس دستگیر شد همخوابی عکس ایران دختر فیلم پسر تصادف تجاوز جوان مرد بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند