Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@18:51:21 GMT

طرح انتقال آب خزر غیر کارشناسی است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۵۴۲۶

طرح انتقال آب خزر غیر کارشناسی است

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت:طرح انتقال آب خزر غیر کارشناسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،محمد دامادی صبح امروز در شورای اداری و آئین تکریم و معارفه استاندار مازندزان با اشاره به پیگیری نمایندگان مازندران برای استاندار شدن یک فرد بومی، گفت: این امر مسئولیت استاندار را سنگین‌تر می‌کند و البته نقطه نظر مشترک همه نمایندگان تأکید بر قدرت احمد حسین‌زادگان بر انجام امور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استاندار جدید خواست که با همکاری نمایندگان از ظرفیت صادرات حضور ایران در جمع کشورهای CIS بهره برد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس خواستار حل و رسیدگی به مشکلات دیرینه مازندران مانند راه، زباله و غیره شد و درباره طرح انتقال آب دریای خزر که از سوی رئیس جمهور مطرح شده است گفت: این طرح پایه و مبنای کارشناسی ندارد و غیرکارشناسی است.

دامادی افزود: بهترین راه انتقال آب دریای عمان است و باید از حرف های استادیومی پرهیز کنیم.

وی، تکمیل پارک موزه دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: 180 امضا برای تکمیل آن جمع آوری شد اما دولت 11 سال نتوانست این پروژه را تکمیل کند ،ما به شهدا بدهکار هستیم.

علی اصغر یوسف‌نژاد در ادامه ،مازندران را یک کلان‌شهر برشمرد که هر یک از قسمت‌های آن با توجه به قابلیت‌‌هایی که دارند، نیاز به رشد یافتن دارند و گفت: نگاه همه مدیران باید به سمت حل مسائل سیاسی، اجتماعی و غیره باشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی شأن مدیر را در خدمت و خدمتگزاری به مردم و هم‌سویی با آنان دانست.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف ایران دریای خزر کارشناسی مجلس شورای اسلامی معارفه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین

نمایندگان ایران و روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با یکدیگر دیدار کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند. 

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز 17 الی 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کندتکرار ادعاهای گروسی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم