Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح پنجشنبه در نشست با مدیرکل محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر تجهیزات این ایستگاه در سطح استان خریداری شده است که انتظار داریم در راه اندازی و نصب آن تسریع شود تا بهتر در سطح شهرستان تصمیم گیری شود.

وی از تلاش‌های محیط بانان شهرستان تقدیر کرد و افزود: علی رغم کمبود امکانات و حجم بالای ماموریت ها ولی عزیزان محیط بان با عشق، علاقه و از خودگذشتگی به نحو مطلوب ماموریت های محوله خود را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری ادامه داد: دشتی به لحاظ وسعت دومین شهرستان استان محسوب می شود که نیازمند توجه جدی به آن می شود.

وی بر ضرورت مشارکت بیشتر مردم در ماموریت ها محیط زیست تاکید کرد و گفت: محیط زیست در اجرای ماموریت های خود از ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد در سطح شهرستان بیشتر استفاده کند.

فعال کردن کارگروه پسماند دشتی

مدیر کل محیط زیست استان بوشهر نیز گفت: محیط بانان استان بوشهر با تمام مشکلات و کمبودها کار و تلاش می کنند و ماموریت های محوله را به نحو مطلوب انجام می دهند.

فرهاد قلی نژاد از فعال کردن کارگروه پسماند در سطح شهرستان تقدیر کرد و افزود: در حال حاضر پنج دستگاه سنجش آلایندگی هوا در سطح استان وجود دارد که باید با پیگیری های لازم این رقم را افزایش دهیم.

وی همچنین از تعاملات و همکاری های خوب در سطح استان تقدیر کرد و ادامه داد: اخیرا تعداد زیادی از پرنده های نایاب در سطح استان با مشارکت خوب نیروی انتظامی در سطح استان کشف و ضبط شد.

کد خبر 4477656

منبع: مهر

کلیدواژه: آلودگی هوا دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در رودخانه تیره و مار وره ،سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی دستگیر کردند.
کوروش لشنی افزود:از این متخلفان زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و متخلفان برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دورود از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ