Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:57:59 GMT

3 برد و یک باخت برای پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۵۸۶۵

3 برد و یک باخت برای پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان در استرالیا با ثبت سه پیروزی و یک شکست در کارنامه نمایندگان کشورمان پیگیری شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در آغاز مسابقات بخش انفرادی، بامداد امروز (پنجشنبه) از گروه اول امین احمدیان در نخستین دیدار خود به مصاف «یین مان پائو» از هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه 4 بر یک این حریف را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

در گروه 7 آریا امیری در جدال با «تیاگو لی» از پرتغال 4 بر صفر پیروز شد. همچنین در گروه 11 امیرضا عباسی در 4 گیم پیاپی ـمتئو دوورانی» از استرالیا را مغلوب کرد.

 

در گروه 13 نیز حمید شمس برابر «لو کاستمن» از روسیه 4 بر یک باخت.

 

این رقابت‌ها امروز و فردا با برگزاری سایر دیدارهای مرحله گروهی ادامه خواهد یافت.

 

 

  تنیس روی میز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ/شریک جرم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اخیرا با اشاره به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین فرمودند: «امروز مسئله‌ی غزّه، مسئله‌ی اوّل دنیا است؛ یعنی در سطح بین‌المللی. هر کار هم میکنند که مسئله‌ی غزّه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند نمیتوانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ امروز باز در خبرها میخواندم که چند دانشگاه دیگر اضافه شدند؛ در استرالیا، در کشورهای مختلف اروپایی. یعنی ملّتها نسبت به مسئله‌ی غزّه حسّاسند؛ این مسئله، مسئله‌ی اوّل دنیا است. ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

به گزارش ایسنا، رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ «شریکِ جرم» را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • نماهنگ/شریک جرم
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند