Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: در حال حاضر ۶۳۷ هزار و ۵۷۱ مشترک انشعاب دائم در کردستان وجود دارد که ۸۵ درصد آنها انشعاب ‌های خانگی هستند.

وی افزود: تاکنون ۱۳ هزار انشعاب برق غیردائم در استان شناسایی شده که ۱۱ هزار فقره آن در بخش خانگی و بقیه مربوط به خانه باغ ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهونیان با بیان اینکه امسال شش هزار فقره انشعاب غیر مجاز برق در استان به غیر دائم تبدیل شد، افزود: تبدیل یک هزار فقره انشعاب غیرمجاز به غیردائم در دستور کار قرار دارد و در حال احداث شبکه‌ های برق این انشعاب ‌ها هستیم و بقیه نیز با تلاش شبانه روزی همکاران و همکاری دستگاه ‌های مربوطه انجام می ‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان مصرف انرژی انشعاب ‌های غیر مجاز را حدود دو تا سه برابر انشعاب معمولی اعلام کرد و ادامه داد: پیگیری و همکاری دستگاه‌ های متولی و تبدیل این انشعاب‌ ها به انشعاب‌ های قانونی، کمکی به شرکت توزیع برق در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکان است.

لهونیان یادآور شد: در استعلام ها، مهلتی به دستگاه‌ های متولی داده می ‌شود که در صورت پاسخگو نبودن در زمان مقرر تبعات منفی ناشی از واگذاری انشعاب به متقاضی متوجه خود دستگاه مربوطه خواهد بود، چرا که به محض استعلام دستگاه ها، شرکت توزیع برق هیچ منعی برای واگذاری انشعاب ‌ها ندارد.

وی یکی از اهداف مهم شرکت توزیع برق استان را ساماندهی انشعاب ‌های غیر مجاز از طریق واگذاری انشعاب غیر دائم عنوان کرد و بیان کرد: در صورت نداشتن منع قانونی و عدم مغایرت با آیین نامه ‌های اجرایی و قانون ابلاغ شده، تبدیل این انشعاب ‌ها در زمان کمی صورت می‌ گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان در پایان سخنان خود گفت: ضریب نفوذ برق در بخش شهری و روستایی کردستان ۱۰۰ درصد است و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار هم از نعمت برق برخوردار هستند.

انتهای پیام/م

وجود ۶۳۷ هزار مشترک برق در استان کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران