Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@05:55:27 GMT

جزییات حادثه تروریستی چابهار تشریح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۵۹۱۳

جزییات حادثه تروریستی چابهار تشریح شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، رحمدل بامری درباره حادثه تروریستی چابهار اظهار کرد: ساعت 9 و 55 دقیقه صبح امروز(پنجشنبه) یکی از عوامل استکبار و دشمن خون آشام اقدامی انتحاری را انجام داد.

وی افزود: این عامل انتحاری در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته است و قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی موفق به ورود نشد و در ورودی مقر فرمانداری مواد را منفجر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی قبل نیز محمدهادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد: صبح امروز یک بمب در یکی از خیابان‌های چابهار منفجر شد. صدای انفجار در یکی از خیابان‌های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند. این بمب در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود که در نزدیکی یکی از پاسگاه‌های انتظامی منفجر شده است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد که نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به‌زودی اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

به گفته منبع آگاه تاکنون 3 نفر در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم

به گزارش قدس آنلاین؛ آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن، در واکنش به گفته‌های جان کربی، سخنگو و هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، مبنی‌بر منتفی بودن هرگونه مذاکرت امنیتی بین آمریکا و روسیه درپی وقوع حمله تروریستی در حوالی مسکو، اعلام کرد که کشورش قصد ندارد برای مذاکرات امنیتی دنباله‌روی آمریکا باشد.

آنتونوف در عین تاکید بر ضرورت تلاش همه‌جانبه برای حل بحران تروریسم تاکید کرد: در شرایط فعلی آماده همکاری با کشورهای دوست که نیمی از جهان را شامل می‌شود هستیم؛ کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و کشورهای عضو بریکس.

او با اشاره به اینکه «ایالات متحده نمی‌تواند به‌تنهایی با تروریسم مقابله کند»، تاکید کرد که «این کشور به‌طور یک‌طرفه همکاری با روسیه برای مبارزه با تروریسم را متوقف کرده است، لذا روسیه نیز قصد ندارد برای حل بحران تروریسم دنباله‌روی آمریکا باشد».

روز جمعه ۲۲ مارس (۳ فروردین) حمله تروریستی به سالن کنسرت کروکس در حوالی مسکو به کشته شدن دست‌کم ۱۳۹ نفر و زخمی شدن ۱۸۲ نفر دیگر منجر شد. یازده نفر در ارتباط با این حمله تروریستی دستگیر شده‌اند، از جمله ۴ فرد مسلح که قصد عبور از مرز اوکراین را داشتند.

دیگر خبرها

  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • اندونزی در آماده باش مقابله با حملات تروریستی پس از تیراندازی در روسیه
  • حمله تروریستی دیگری در روسیه خنثی شد
  • سرویس امنیت روسیه: حمله تروریستی در سامارا را خنثی کردیم
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • شهادت ستوان دوم شهید محمد ذخیره در حمله تروریستی در خاش/ جزییات
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشور‌های دوست متکی هستیم
  • آنتونوف: روسیه به‌جای آمریکا با دوستان خود همکاری امنیتی می‌کند
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم