Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به این که دیدار نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا باید در کشوری بی طرف برگزار شود، باشگاه الاهلی که در مرحله گروهی با پرسپولیس کشورمان همگروه شده است، شهر دبی امارات متحده عربی را برای میزبانی از نماینده ایران انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه عکاظ عربستان سعودی روز چهارشنبه نوشت: در نشست مسئولان این باشگاه به ریاست ماجد النفیعی رئیس و با حضورعبدالله البترجیموسی نائب رئیس باشگاه، المحیانی مدیر تیم‌های فوتبال الاهلی و سرمربی پاپلو گویدی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تصمیم بر این شد که این تیم مسابقه برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را ماه آوریل در شهر دبی برگزار کند.

در دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا، الاهلی عربستان مسقط عمان را به عنوان محل میزبانی از تیم‌های ایرانی انتخاب کرده بود. البته انتظار می‌رود این بار این باشگاه ورزشگاه الوصل را برای انجام این بازی انتخاب کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران به همراه الاهلی عربستان، السد قطر و برنده مسابقه تیم‌های پاختاکور ازبکستان با نیروی هوایی عراق و النصر امارات در گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

 استقلال در گروه مرگ/ جدال تکراری پرسپولیس - السد

گل‌های «سرخابی‌های ایران» نامزد کسب عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا

فتاحی: در قرعه‌کشی نباید تیم‌های یک سید در گروهی واحد باشند

سرخ‌های با تعصب با شایستگی نایب قهرمان آسیا شدند + فیلم و حاشیه‌ها

انتهای پیام/

دبی میزبان دیدار الاهلی –پرسپولیس خواهد بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸

گرجستان می‌خواهد میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۸ میلادی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه، نخست‌وزیر گرجستان از قصد این کشور برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2028 در تفلیس خبر داد.

به گفته کوباخیدزه؛ یک ورزشگاه مدرن جدید با ظرفیت 70 هزار تماشاگر در پایتخت گرجستان برای مسابقات فوتبال و راگبی ساخته خواهد شد که باید به محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

نخست‌وزیر گرجستان گفت: ما می‌خواهیم یک پروژه بزرگ مرتبط با ورزش، به‌ویژه فوتبال و راگبی را اعلام کنیم. ما می‌خواهیم ورزشگاه جدیدی در تفلیس بسازیم که در واقع به این دو رشته ورزشی خدمت می‌کند و برای 70 هزار تماشاگر طراحی خواهد شد. این ورزشگاه مطابق با استانداردهای بالای مدرن است که به ما اجازه می‌دهد تا میزبان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشیم. محل احتمالی ورزشگاه منطقه اطراف فرودگاه جدید خواهد بود، من همچنین می‌خواهم به شما اطلاع دهم که ما در حال ارائه یک برنامه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان 2028 در ورزشگاه جدید هستیم. این یک هدیه بسیار مهم برای فوتبال گرجستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد