Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه امروز پنجشنبه ۱۵ آذر در بلوار شهید ریگی چابهار از شهر‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی روی داد.

گروه سیاسی خبرگزار میزان؛ ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه امروز پنجشنبه ۱۵ آذر در بلوار شهید ریگی چابهار از شهر‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامری سرپرست فرمانداری شهر چابهار با اشاره به این حادثه تروریستی گفت: متاسفانه ساعت ۹:۵۵ دقیقه صبح امروز یکی از عوامل استکبار و دشمن خون آشام کشور، با یک دستگاه خودرو نیسان که مواد منفجره به همراه داشته، قصد انجام عملیات انتخاری در مرکز فرماندهی انتظامی چابهار داشت.
وی ادامه داد: این عامل انتخاری با مقابله نیرو‌های انتظامی و عمل کننده مواجه می‌شود و نمی‌تواند کار خود را پیش ببرد و در جلوی درب مقر انتظامی مواد را منفجر می‌کند.
سرپرست فرمانداری چابهار خاطرنشان کرد: متاسفانه شدت این انفجار به حدی بوده که ۳ شهید داشتیم. به نیرو‌های امنیتی و انتظامی بابت این شهادت تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. البته چند نفر هم مجروح داشته ایم که متاسفانه از خود مردم، کاسبان، عابران و شهروندان مردم چابهار بوده اند.   طبق گفته این مقام ارشد چابهار، حادثه تروریستی امروز  نشان می‌دهد دشمن به مقابله با مردمی که پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند، برخاسته است.   عامری عنوان کرد: شاید دشمن فکر می‌کند که با انجام چنین عملیات‌هایی می‌تواند در اراده مردم ایران خللی ایجادکند، اما این آرزو را به گور می‌برد.
وی اضافه کرد: فضای شهر چابهار هم اکنون بسیار آرام است. همه نیرو‌های عمل کننده هم در سطح شهر مستقر شده اند وجزئیات این حادثه در حال پیگیری است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   همچنین یک منبع آگاه به میزان گفت: با هوشیاری ماموران، وانت انتحاری در بیرون پاسگاه متوقف شد و راننده به ناچار بیرون پاسگاه خود را منفجر کرد.
دست کم دو دژبان به شهادت رسیدند، تعدادی از اشرار پس از این حادثه قصد تیراندازی و ورود به پاسگاه را داشتند که توسط ماموران به هلاکت رسیدند.   شهر بندری چابهار با جمعیتی بالغ بر ۲۲۰ هزار نفر در جنوبی‌ترین نقطه شرق کشور و در مجاورت دریای عمان - نزدیکترین فاصله با آب‌های آزاد جهان قرار دارد - و تنها بندر اقیانوسی ایران است.
تکمیل می‌شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان شهادت هموطنان تیراندازی و انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیدجلال‌الدین جوانمردی امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق‌گرفتگی فردی در حوالی روستای لزرجان شهر واجارگاه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده و جان‌باخته است، جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • غرق شدن ۳ نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند