Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت : امروز (۱۵ آذر) و در آستانه روز دانشجو شهرستان نهاوند میزبان دو شهید گمنام است.

"مرتضی قائمی" در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  امروز  مصادف با 15 آذر و در آستانه روز دانشجو شهرستان نهاوند میزبان دو شهید گمنام  است و این دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نهاوند به خاک سپرده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان بابیان اینکه امروز در چند روستای نهاوند پذیرای این دو لاله خونین‌کفن است، گفت : پیکرهای مطهر این دو شهید تازه تفحص شده  از این روستاها عبور خواهد کرد،  و  مراسم استقبال از این یادگاران 8 سالجهاد و ایثار امروز  در میدان بسیج نهاوند برگزار می‌شود.

 

قائمی گفت: مراسم اصلی (تشییع و تدفین) از ساعت 9 صبح از مسجد حیدری به سمت دانشگاه آزاد مرکز نهاوند با حضور اقشار مختلف مردم استان و شهرستان نهاوند برگزار شد.

 

وی بابیان اینکه یکی از شهدا تفحص شده عملیات والفجر 8 است، افزود: دیگر شهید گمنام بزرگوار نیز تفحص شده عملیات رمضان است.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استان سمنان بیرجند خراسان جنوبي دولت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر بازار تشیع شهدای گمنام شهرستان کبودراهنگ استقبال مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم

پیکر شهید تازه تفحص شده پس از چهل سال در زادگاهش در شهرستان بشرویه خراسان جنوبی به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفرصادق (ع) و همچنین به مناسبت حضور پیکر مطهر شهید والامقام محمدمهدی فانی از شهدای تازه تفحص شده، فضاسازی شهری متناسب با این دو مناسبت معنوی اجرایی شد.

پیکر مطهر شهید فانی از شهدای مفقودالاثر شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی، پس از چهل سال در مرقد امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در شهرستان بشرویه تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 750420

دیگر خبرها

  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • استان قزوین میزبان لاله گمنام 
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک