Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@11:12:44 GMT

هدیه قرآنی کودک حافظ محیط زیست به استاندار مصر+عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۷۰۴۵

هدیه قرآنی کودک حافظ محیط زیست به استاندار مصر+عکس

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «اخبار الیوم»؛ عبدالرحمن محمد، کودک مصری با حضور در دفتر «سعید عباس»، استاندار منوفیه با اهدای قرآن و سجاده به وی، از این مقام مصری به خاطر رسیدگی به شکایت خود برای جمع‌آوری زباله‌های مقابل مدرسه‌اش قدردانی کرد.

این کودک مصری چندی پیش(14 نوامبر 2018) شکایتی به منظور جمع‌آوری زباله‌های مقابل مدرسه‌اش در منطقه «العزبة الغربیه» در شهر «شبین کوم»، مرکز استان منوفیه تنظیم کرده بود که با پیگیری استاندار منوفیه، به شکایت رسیدگی و زباله‌ها جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید عباس با پذیرش این کودک در دفترش، از عبدالرحمن محمد و والدینش به خاطر تربیت نیک فرزندشان تشکر و تأکید کرد: باید این کودک مصری الگویی برای دیگران باشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا تشکر قرآنی کودک مصری استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت داخل بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژها به این مرکز انتقال داده می‌شود.

سید عبدالله میر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: سخت‌ترین فعالیت حوزه پسماند در سطح شهر، تعیین تکلیف افراد دوره گرد و ضایعاتی است که این فعالیت خلاف ضوابط و قوانین کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: برخی از این افراد نیازمند هستند و دستگاه‌های ذی‌ ربط باید برای آن‌ها اقدامات حمایتی داشته باشند و شهرداری تلاش می‌کند مشکلات بهداشتی به واسطه فعالیت این افراد ایجاد نشود و در عین حال مشکلات اقتصادی آن‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم عنوان کرد: برخی از افراد زباله‌گرد با سنی برخلاف قوانین فعالیت می‌کنند یعنی یا کودک هستند یا افراد بسیار مسن محسوب می‌شوند.

میر ابراهیمی ادامه داد: برخی از این افراد توسط افراد متمول و گاراژدارها تحت استعمار قرار گرفته‌اند و مدارکی در اختیار گاراژها دارند که مجبور به این فعالیت غیرقانونی هستند و نمی‌توانند با شهرداری همکاری کنند.

وی عنوان کرد: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و تأکیدات مقام قضائی نسبت به پلمب و جمع‌آوری بخشی از این گاراژها اقدام و مقرر شد در فرصت در نظر گرفته از محدوده شهر خارج شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: حضور اتباع در زباله‌گردی یکی دیگر از مشکلاتی است که حتی مجوز ورود به کشور را ندارند؛ بنابراین نمی‌توان برای آن‌ها فعالیت خاصی تعریف کرد که با اداره کل اتباع برای جمع‌آوری آن‌ها هماهنگی لازم انجام شده است.

میرابراهیمی تاکید کرد: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت و هدف داخل بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژها به این مرکز انتقال داده می‌شود.

کد خبر 745017

دیگر خبرها

  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • پشت پرده مافیای زباله فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم