Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۱۹ سرمایه گذار خارجی در شهرکهای صنعتی کاسپین، لیا و حیدریه فعالیت می کنند، اظهار کرد: این سرمایه گذاران خارجی حاضر در شهرک های صنعتی قزوین از کشورهای آلمان، ترکیه، کره جنوبی، لهستان، ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، اردن، عراق و پاکستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به سرمایه گذاری این شرکتها تصریح کرد: بالغ بر ۲۸۰ میلیون دلار سرمایه گذاری این واحدهای تولیدی وطرحهای صنعتی است که با اشتغال دو هزار و ۸۹ نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر شده اند.

خانپور افزود: ۱۲ واحد در شهرک صنعتی کاسپین، ۶ واحد در شهرک صنعتی لیا و یک واحد در شهرک حیدریه مستقر هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان محصولات تولیدی این شرکتها رو ماشین لباس شوئی و ظرفشویی، فولیهای خودرو، بطری از پلی اتیلن، مواد پلی اورتان، مواد اولیه داروهای شیمیایی، داس و درگز، پارچه و پرده توری، پیستون خودرو، تسمه خودرو، ورق کارتن چند لا، شیر استریلیزه و پنیر سفید ایرانی، ورقهای فشرده چوبی با روکش پی وی سی و... و. برشمرد.

کد خبر 4477777

منبع: مهر

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی شهرک های صنعتی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد