Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:15:43 GMT

سپاهان و پرسپولیس در مورد داوری صحبت نکنند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۷۲۰۱

سپاهان و پرسپولیس در مورد داوری صحبت نکنند

رئیس کمیته انضباطی درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان به نکاتی اشاره کرد. دیداری که مهم ترین بازی نیم فصل نخست بشمار می رود و یکشنبه هفته آینده در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان به سایت فدراسیون فوتبال گفت: مسلما علاوه بر گزارش هایی که مقام های رسمی مسابقه از جمله داور و نماینده فدراسیون تنظیم خواهند کرد، ناظر ویژه کمیته انضباطی نیز به دقت اتفاقات قبل، در حین بازی و بعد از مسابقه را رصد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه گفت: در چنین مواردی از ناظر ویژه انضباطی حتی با تهیه فیلم و عکس از اتفاقات انضباطی، مشروح تمام رفتارهایی که جنبه انضباطی دارد را گزارش می کند و امیدواریم که هر دو تیم مخصوصا مدیریت و کادر فنی دو تیم بزرگ سپاهان و پرسپولیس و همچنین بازیکنان و تماشاگران این دو باشگاه  با رعایت موارد انضباطی، روز خوبی را برای فوتبال کشور رقم بزنند. اما اگر رفتارهایی هم از هواداران این تیم رخ بدهد قطعا مطابق موازین قانونی بررسی و رای مقتضی صادر خواهد شد.

 

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: نکته مهمی که خطاب به عوامل و هواداران هر دو تیم می توانم تاکید کنم این است که در خصوص تیم داوری و یا هر کسی که به عنوان مقام رسمی مسابقه انجام وظیفه می کند اظهار نظر نشود و اجازه داده شود تا تیم داوری با آرامش کامل و بدون هیچ دغدغه ای وظیفه خودشان را انجام دهند. گاهی اوقات یک مصاحبه از سرمربی یا مقام مسئول در باشگاه که قبل از مسابقه انجام می شود  تاثیر بسیار نامطلوبی در جو مسابقه می گذارد که امیدواریم در مسابقات آینده همه عوامل دست به دست هم داده و روزهای خوبی برای فوتبال ما رقم بخورد.

 

اسماعیل حسن زاده (رییس کمیته) کمیته انضباطی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!