Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بازوبندی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا هزینه تقریبی بهسازی پیست ها را بالغ بر 110 میلیاد ریال اعلام کرد و افزود: بیشتر این مجموعه ها قابلیت برگزاری مسابقات موتوسواری را دارد اما اجرای رقابت های اتومبیلرانی در آن ها به دلیل استاندارد نبودن مشکل است.
به گفته او چهار پیست در استان قابلیت برگزاری رقابت های کشوری را داراست اما با این حال مجموعه های یاد شده باز هم نیازمند استانداردسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی نقش جهان واقع در مجموعه بزرگ ورزشی نقش جهان در زمان حاضر جایگاه تماشاچیان و دیوارکشی مناسب ندارد، همچنین این مجموعه از لحاظ ابعاد و مساحت استاندارد نیازمند اصلاح است.
رئیس هیات موتورسورای و اتومبیلرانی استان اصفهان اضافه کرد : برای تکمیل این مجموعه بالغ بر 60 میلیارد ریال نیاز داریم، اما این مبلغ تاکنون تامین نشده است و در صورت تامین می توان آن را به یک پیست مناسب و استاندارد تبدیل کرد.
بازوبندی ورزشکاران موتورسورای و اتومبیلرانی اصفهان را توانمند دانست و گفت: وجود زیرساخت های مناسب به توسعه بیشتر رشته های مختلف این هیات می انجامد.
رئیس هیات موتورسورای و اتومبیلرانی اصفهان درباره مسابقات درگ 400 متر اصفهان به میزبانی پیست قلعه شور(حدفاصل اصفهان و شهر بهارستان) اظهارداشت: در این رقابت ها که فردا(جمعه) برگزار می شود، شرکت کنندگانی از شهرستان های اصفهان، نجف آباد، فلاورجان و شهرضا اعلام آمادگی کردند.
وی درباره رالی خانوادگی اصفهان - ابیانه و بالعکس گفت: پیش تر زمان این مسابقه 23 آذر اعلام شده بود، اما به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد و به ماه آینده موکول خواهد شد.
بازوبندی خاطرنشان کرد: قصد داریم عواید برگزاری این رالی خانوادگی را در امور خیریه صرف کنیم.
مسابقات درگ یا یک چهارم مایل در یک مسیر به طور مستقیم به طول دقیق402 متر و 25 سانتی متر انجام می شود، در این مسابقه به طور معمول دو ماشین به عنوان مسابقه دهنده شرکت می کنند.
دو خودروی شرکت کننده به طور همزمان در دو خط موازی استارت زده و بعد از طی مسیر ثبت زمان می کنند.
به طور معمول هر خودرو دو تا سه بار زمان خود را ثبت می کند و بهترین زمان آن در رتبه دهی در نظر گرفته می شود.
خودرو های شرکت کننده مطابق قوانین بر اساس حجم موتور و میزان تقویت موتور کلاس بندی می شوند و با هم به رقابت می پردازند.
6020/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان اصفهان استاندارد اصفهان امور خیریه جهان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد

به نظر می‌رسد لارستان آمادگی برگزاری جام تختی را ندارد و رقابت‌های کشتی آزاد این جام، با چند روز تعویق در استانی دیگر برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در اهواز، قرار بود پیکارهای کشتی آزاد جام تختی نیز 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود.

گفته شده بود سالن تازه تأسیس لارستان میزبانی رقابت‌ها را برعهده خواهد داشت، اما اکنون صحبت از منتفی شدن میزبانی لارستان از این رقابت‌هاست.

ساسان خوبیاری رئیس هیئت کشتی استان فارس در این رابطه به تسنیم گفت: از ابتدا هیئت نقشی در این میزبانی نداشت و لارستان خودش با فدراسیون در ارتباط بود، اما ما هم شنیدیم که برگزاری رقابت‌ها در این شهر منتفی شده است.

از زنجان به‌عنوان گزینه جایگزین لارستان یاد می‌شود و به نظر می‌رسد با توجه به تغییر میزبان، زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز با یک هفته تعویق مواجه شود.

البته امسال برخلاف سال‌های گذشته، جام تختی در هیچ‌کدام از دو رشته آزاد و فرنگی نقشی در انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به المپیک ندارد و حتی در اغلب اوزان نیز تکلیف ملی‌پوشان اعزامی به اوزان غیرالمپیکی نیز مشخص شده است و به نظر می‎رسد جام تختی میدانی برای شناسایی تیم امید و پشتوانه‌ها برای دعوت به اردوها و اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان