Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: بیش از سه هزار ورزشکار در این شهرستان فعالیت ورزشی دارند که 2 هزار نفر آنها سازمان یافته هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالله خدادادی روز پنج شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان بوکس شهرستان درسالن همایش کانون شهید مطهری، اظهار داشت: در سال های اخیر اعتبارات خوبی در بحث توسعه و تجهیز زیرساخت های ورزشی به شهرستان سلسله تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بهره برداری از خانه های تخصصی مختلف ورزشی درسلسله افزود: امسال دراین شهرستان 2 دوره مسابقات کشوری و پنج دوره مسابقات استانی برگزار می شود که زمینه ساز اعتماد وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری سایر مسابقات کشوری است.
رئیس هیئت بوکس شهرستان سلسله نیز با اشاره به اینکه رشته بوکس جزو پنج ورزش پرطرفدار دنیا است، افزود: در افکار عمومی بوکس ورزشی ارمغان آورنده آسیب های جسمی فراوانی است در حالی که این ورزش کمترین آسیب را برای ورزشکاران این رشته به همراه دارد.
وحید زینعلی حسنوند بیان کرد: شهرستان سلسله در رشته بوکس دارای قهرمانان بسیار ملی و استانی است.
در این آیین از زحمات طهماس مقدس از پیشکسوتان بوکس شهرستان و تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته ورزشی تجلیل شد.
7265/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش و جوانان تجليل از پيشكسوتان هيئت بوكس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز شهدای ورزشکار، زنگ تحرک در ۲۲ بوستان منتخب تهران نواخته شد تا فعالیت‌های تفریحی ورزشی شهروندان در ایستگاه‌های تندرستی در سال جاری به طور رسمی آغاز شود.

یکی از این برنامه‌ها در بوستان پامچال منطقه ۱۵ شهرداری تهران و با حضور مدیران ارشد ورزشی و شهری و مشارکت بیش از یک هزار شهروند تهرانی برگزار شد تا بدین ترتیب در سال جدید، فعالیت‌های ورزشی شهروندی در جای جای پایتخت کشورمان از سر گرفته شود.

مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور در این برنامه، همزمانی روز شهدای ورزشکار و زنگ تحرک را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد جنبشی سراسری و همگانی در عرصه ورزش شهروندی تهران باشیم.

همچنین علیرضا بهرمن معاون ورزش آقایان سازمان نیز مشارکت شهروندان در این عرصه را ستودنی خواند و گفت: در سال جدید برنامه‌های متنوعی برای تمام اقشار و سنین مختلف طراحی شده است ولی حضور تمام گروه‌های سنی در ایستگاه‌های تندرستی، نقطه عطف فعالیت‌های ورزش شهروندی است و نشان می‌دهد که راه را به درستی طی می‌کنیم.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ نیز که جسم را مَرکبِ روح می‌خواند، مشارکت بیش از هزار شهروند در برنامه زنگ تحرک را نشانگر بلوغ شهری برشمرد و بر لزوم توسعه فعالیت‌های ورزش شهروندی تأکید کرد.

در این برنامه که با حضور سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، پس از انجام حرکات ورزش صبحگاهی، از مادران معزز شهدا؛ "شهید قدیر سرلک" و "شهید نیکچه فراهانی" تقدیر و تجلیل شد.

نواختن زنگ تحرک، سنّتی نه چندان دیرپاست که طی چند سال گذشته از سوی سازمان ورزش برنامه‌ریزی و در تقویم ورزش شهروندی وارد شده است.

کد خبر 6085431

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف