Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با اشاره به اینکه سرعت پاسخگویی مسئولین به مراجعات مردمی بسیار پائین است، گفت: اگر مسئولی به مراجعات مردم به موقع پاسخ ندهد، به نظام و مردم خیانت کرده است مگر اینکه واقعا دلیل قانع کنننده ای در این زمینه داشته باشیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمد جواد فدایی، استاندار کرمان امروز ( 15 آذر ) در نشست سالانه بسیج کارمندان استان کرمان با اشاره به اینکه ما به عنوان حکومت و نظام اگر بخواهیم اقداماتی در جامعه داشته باشیم، نیاز به یک ابزار داریم، افزود: ابزار بسیار مهم است به این معنا اگر ابزار کار ما بهتر عمل کند، در حوزه کاری خود موفق تر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این مطلب که برای رسیدن به اهداف نظام، ابزار ما سیستم اداری است، بیان داشت: سوال محوری این است که آیا سیستم اداری موجود رضایت مردم را تأمین می کند یا خیر؟ واقعیت این است که اگر مردم رضایت داشتند که این کارها روی زمین نمی ماند!

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید به ضعف کارشناسی و تصمیمات غیرکارشناسی در سیستم اداری توجه لازم شود، اظهار داشت: کشاورز ها در استان دچار خسارت هایی شدند و توان پرداخت بدهی به بانک ها را ندارند لذا در این زمینه جلساتی برگزار و اعلام شد که وام های کشاورزان امهال می شود اما به دلیل ابلاغ نشدن این موضوع از جانب بانک مرکزی، این طرح اجرایی نشده و دلیل بانک مرکزی این است که مصوبه استان دارای اشکالات و ابهامات کارشناسی است لذا این امر نشان دهنده این است که ما در زمینه کار کارشناسی مشکل داریم.

 

وی با بیان این مطلب که از نظر ما کارمندان بسیجی افرادی فعال و دلسوز هستند که باید کمک کنند تا مشکلات مردم مرتفع شود، خاطرنشان کرد: عدم تسلط به قوانین، مقررات و بخش نامه ها از دیگر مشکلات سیستم های اداری است که موجب شده است بسیاری ازمطالبات مردمی درست انجام نشود.

 

فدایی با اشاره به اینکه از دیگر مشکلات موجود در اداره جات این است که برخورد یکسانی با مراجعه کنندگان انجام نمی شود درحالی که باید با همه یکسان برخورد شود، اظهار داشت: سرعت در پاسخگویی به مراجعات مردمی در دستگاه های اداری بسیار پائین است از طرف دیگر اگر مسئولی به مردم به موقع پاسخ ندهد، به نظام و مردم خیانت کرده است مگر اینکه واقعا دلیل قانع کنننده ای در این زمینه داشته باشیم.

 

وی با بیان این مطلب که در اداره جات ما همه انتظار دارند تشویق شوند وبه دنبال توبیخ افراد نیستیم، خاطرنشان کرد: کارمندی که بد عمل می کند باید با او برخورد کنیم اما متأسفانه چنین نیست و همیشه به دنبال تشویق هستیم بنده حتی خودم خواستم توبیخ کنم چندین نفر واسطه شدند و در نهایت این اتفاق رخ نداد همچنین باید این واقعیت را بپذیریم که برخی از جلسات تشریفاتی و کاربردی است که نباید اینچنین باشد.

گفتنی است در این جلسه از سند هویتی شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده با حضور خانواده شهید رونمایی شد.

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استان سمنان حوزه هنری بیرجند شهرداری اصفهان خراسان جنوبي مجلس شورای اسلامی مراجع و علماء مراجع پاسخگویی به مطالبات مردم افزایش بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • زلنسکی: روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات به ما بهره می‌برد
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است