Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حکم محکومیت باشگاه استقلال در خصوص طلب مجتبی جباری را بر اساس مستندات ارائه شده کم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کمیته استیناف، حکم محکومیت باشگاه استقلال تهران به پرداخت مبلغ ۶/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در حق آقای مجتبی جباری به مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تقلیل یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه استقلال تهران در دادنامه شماره ۲۱۴ مورخ ۲۹/۱/۹۷ از طرف کمیته تعیین وضعیت محکوم به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و چهارصد میلیون ریال بابت باقیمانده دستمزد قرارداد و یکصد و بیست و هشت میلیون ریال (۱۲۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال) بابت خسارت دادرسی در حق آقای مجتبی جباری شده است.

با توجه به تجدید نظر خواهی باشگاه استقلال و رسیدگی کمیته استیناف نهایتا با احراز فسخ قرارداد که دلالت بر استحقاق بازیکن به دریافت مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال دارد طی دادنامه ۸۴ مورخ ۵/۹/۹۷ مبلغ حکم به همین میزان تقلیل یافت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال مجتبی جباری کمیته استیناف میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی از محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام محسنی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم