Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:26:53 GMT

محموله سیگار قاچاق در مهاباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۷۸۰۳

محموله سیگار قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: محموله سیگار قاچاق شامل 83 هزار و 800 نخ با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا ظهیریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی مهاباد حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و به آن دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از بازرسی از این خودرو بیش از 400 بوکس سیگار قاچاق کشف و در این رابطه 2 نفر نیز دستگیر شدند.
وی بیان کرد: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.
فرمانده انتظامی مهاباد از شهروندان خواست تا گزارش های خود را در موارد مشکوک از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، آبان ماه گذشته نیز یک محموله قاچاق شامل 237 هزار نخ سیگار و تنباکو توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده بود.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9903/3020/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي كشف سيگار مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی گفت: باهدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی استان با کار اطلاعاتی از فروش مکمل و پودر بدنسازی خارجی در مغازه‌ای در شهر اهواز مطلع شدند.     وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضایی به مغازه مزبور اعزام و در بازرسی به‌عمل آمده ۸۴۰ قوطی و کیسه انواع دارو، مکمل و پودر بدنسازی خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف کردند.     سردار میرفیضی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

دیگر خبرها

  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد
  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه