Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدکاظم زوار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 90 درصد عملیات خاکبرداری قطعه نخست به پایان رسیده و عملیات اجرایی تقاطع های غیرهمسطح واقع در این مسیر در حال اجراست.
وی اضافه کرد: مطالعات احداث فاز دوم کمربندی دوم ارومیه نیز به طول 10 کیلومتر /حدفاصل جاده انهر تا جاده بند انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مطالعات احداث سه پل بزرگ میرآباد، نوسود و بند آغاز شده و براساس خروجی های اولیه پل های میرآباد و نوسود با دهنه های 350 متری و ارتفاع 32 متر از سطح زمین و پل بند با دهنه 850 متر با بیشینه ارتفاع 30 متر از سطح زمین اجرا می شود.
معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه ادامه داد: این پل ها در نوع خود جزو پل های خاص در طراحی، اجرا و نورپردازی است.
زوار گفت: مطالعات فازهای بعدی ادامه مسیر کمربندی با اولویت فاز سه حد فاصل جاده بند تا جاده اشنویه در دست اقدام است و تا پیش از پایان سال تعیین تکلیف می شود.
به گزارش ایرنا، کمربندی دوم /بیرونی/ ارومیه در راستای کاهش سفرهای درون شهری احداث می شود.
کمربندی نخست این شهر به طول 22.5 کیلومتر احداث شده و در مراحل پایانی قرار دارد.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف زمین عملیات ارومیه دوم کمربندی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سالن ورزشی سردار شهید زاهدی، ۲۹ فروردین ماه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه کلنگ‌زنی شد.

این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس