Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از سپاه نیوز، در پی انتشار برخی شایعات و فضاسازی های رسانه های معاند در خصوص فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفتگویی اظهار کرد: پس از انجام تغییرات مدیریتی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، با تدبیر سرلشکر جعفری، سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی در سمت «مشاور فرمانده کل در امور سازندگی» در حال انتقال تجارب ارزنده در مسیر سازندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شریف با تاکید بر اینکه فضا سازی و عملیات روانی و رسانه ای دشمن با هدف تخریب چهره سپاه و خدمتگزاران انقلاب و نظام، تضعیف روحیه مردم و القای ناامیدی و یاس در آنان صورت می پذیرد ،گفت: ‌اینگونه فضاسازی‌ها محکوم به شکست و تلاشی نخ نما شده بوده و تاثیری بر عزم و اراده راسخ فرماندهان و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی در روند امنیت آفرینی و خدمت رسانی به هموطنان عزیز به ویژه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی ندارد.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: سردار عبداللهی از مدیران با تجربه ،کارکشته ،جهادی و انقلابی سپاه است که خدمات و اقدامات برجسته و مهمی را در عرصه سازندگی و خدمت رسانی به مردم داشته و کماکان نیز از این تجربیات ارزنده در ارتقای روحیه و خودباوری در نسل جدید به ویژه در مراکز علمی و دانشگاهی استفاده می شود ؛ به عنوان نمونه روز گذشته سردار عبداللهی در مراسمی به مناسبت روز دانشجو که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، در جمع دانشجویان به تشریح نقش اهمیت و جایگاه مدیریت جهادی در برون رفت از مشکلات پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای تاریخی و غرور انگیز سردار هخامنشی در غزه راه‌ اندازی بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان‌ و بلوچستان‌‌ (فیلم) سردار سلامی : خانواده ها را دعوت کنید از نزدیک وضعیت سربازی فرزندانشان را ببینند (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش بسیج سازندگی کشور درباره احتمال سیل در برخی استان‌ها
  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • برپایی ۱۹ ایستگاه نوروزی در البرز برای خدمت رسانی به مسافران
  • بازدید امیر ایرانی از روند خدمت رسانی به مردم سیل زده دشتیاری
  • درخشش گروه های جهادی خراسان جنوبی در خدمت‌رسانی به مردم
  • آمادگی 135 گروه جهادی برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی در تعطیلات نوروز
  • خدمت‌رسانی ۳۴ گروه جهادی در ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری