Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري- ايرنا- سرپرست معاونت سياسي وزارت کشور با بيان اينکه با قانون منع بازنشستگان 16استاندار جديد بايد معرفي شود، گفت که در انتخاب فرد شايسته به عنوان نماينده عالي دولت در استان ها با معيار داشتن رويکرد ملي مورد توجه وزارت کشور است.

به گزارش ايرنا بهرام سرمست روز پنجشنبه در مراسم معرفي بيست و سومين استاندار مازندران در ساري افزود: در انتخاب آقاي حسين زادگان به عنوان نماينده عالي دولت در مازندران، ملاحظات و معيارهايي از سوي دولت و وزارت کشور مورد بررسي قرار گرفته است که در وجود ايشان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه مسرت و خوشحالي همه استان مازندران از انتخاب استاندار بومي موج مي زند و در گوشه و کنار شهرها نيز اين خوشحالي از انتصاب استاندار بومي بروز پيدا کرده است، ادامه داد: تنوع تجربي مديريت در حوزه سياسي، اجتماعي، فرهنگي و امنيتي و همچنين طي شدن پلکاني ترقي حسين زادگان از رده کارشناسي ، شايستگي ايشان را دو چندان کرده است.
وي روابط حسنه با نمايندگان در مجلس، نقش حمايتي نماينده ولي فقيه در استان و پشتوانه سياسي احزاب از ديگر ويژگي هاي استاندار مازندران به عنوان نماينده عالي دولت برشمرد.
سرمست با اشاره به اينکه اين فرصت تاريخي براي جبران عقب ماندگي استان است، افزود:براي من به عنوان يک شخص سياسي از عقب ماندگي مازندران با همه ظرفيت ها تعجب مي کنم، به همين خاطر بايد برنامه توسعه استان را با شکل گيري اتاق فکر و بکارگيري سرمايه هاي بخش خصوصي و نخبگان براي توسعه گردشگري، کشاورزي و توسعه حمل و نقل استفاده شود.
سرپرست معاونت سياسي وزارت کشور اظهار داشت: همه طيف هاي سياسي و نخبگان مازندران که سرمايه عظيم انساني هستند بايد کمک کار استاندار جديد باشند.
سرمست گفت: با توجه به وجود تجربه اجرايي و پشتوانه رضايت مردم، استاندار جديد بايد براي توسعه متوازن استان مازندران الگوي توسعه جديد ترسيم کند.
احمد حسين زادگان به طور رسمي به عنوان بيست و سومين استاندار مازندران پس از پيروزي انقلاب اسلامي معرفي شد.
آيين معارفه حسين زادگان با حضور وزير راه و شهرسازي که خود پيش از اين استاندار مازندران بود و همچنين سرپرست معاونت سياسي وزارت کشور،نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر ساري و تمامي اعضاي شوراي اداري استان به همراه خبرنگاران رسانه ها برگزار شد.
محمد اسلامي آذر ماه پارسال به عنوان استاندار مازندران کارش را شروع کرد و آبان ماه امسال با راي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي سکان وزارت راه و شهرسازي را در دست گرفت.
هيات دولت هفته گذشته بنا بر پيشنهاد وزير کشور احمد حسين زادگان را به عنوان بيست و سومين استاندار مازندران منصوب کرد.
حسين زادگان پيش از انتصاب به عنوان استاندار، سرپرست استانداري مازندران را با حفظ سمت معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري بر عهده داشت.
وي همچنين سابقه فرمانداري ساري در دولت تدبير و اميد و فرماندار مرکز مازندران و نوشهر در دولت اصلاحات را در کارنامه اش دارد.
6990/6982/1899
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جام حذفی ۴ گل از آلومینیوم اراک دریافت کرد، اما در لیگ برتر همچنان بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و عامل اصلی هم عملکرد خوب گولسیانی و کنعانی‌زادگان، ۲ مدافع میانی است.

این دو مدافع علاوه بر اینکه تقریباً اکثر مهاجمان حریف را مهار می‌کنند، در گلزنی هم دستی بر آتش دارند و حدود یک سوم از گل‌های پرسپولیس را به ثمر رسانده اند.

 این روند و عملکرد کم نقص ۲ مدافع پرسپولیس باعث شده تا این تیم در تعقیب استقلال به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شود.

استقلال هم از ساختار دفاعی خوبی برخوردار است، اما معمولا این تیم دردفاز دفاعی دچار تغییرات زیادی شده است.

در صورتی که در پرسپولیس کنعانی‌زادگان و گولسیانی اگر محروم یا مصدوم نشوند تقرببا به طور ثابت بازی خواهند کرد. 

هر چند مصدومیت پورعلی گنجی باعث شد تا این دو مدافع بیشتر در خط دفاع کنار هم حضور داشته باشند.

اغلب کارشناسان عقیده دارند در هفته‌های پایانی تیمی موفق می‌شود که کمتر گل بخورد و البته در فاز هجومی هم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد.

پرسپولیس در ۶ بازی آخر خود در لیگ برتر گلی را دریافت نکرده و امیدوار است همین روند را در ۵ هفته پایانی هم ادامه بدهد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم