Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز/پنجشنبه/ از محل حادثه تروریستی چابهار دیدن کرد و به بررسی موضوع پرداخت.

به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه در جریان این بازدید با مسئولان سیاسی، انتظامی و امنیتی در باره حادثه تروریستی گفت وگو کرد و در جریان مسائل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان؛ راننده یک دستگاه خودرو وانت با هدف اقدام تروریستی قصد ورود به مقر انتظامی چابهار را داشت که ماموران با هوشیاری و اقدام به موقع و شجاعانه مانع ورود این خودرو شدند.
محمد هادی مرعشی ادامه داد: عامل انتحاری که موفق به ورود به مقر انتظامی نشده بود در ساعت 9 و 55 دقیقه امروز اقدام به انفجار خودرو خود کرد که متاسفانه در این حادثه 2 نفر از عوامل انتظامی به نام های ستواندوم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و عامل انتحاری نیز به هلاکت رسید.
وی افزود: متاسفانه در این حادثه تعدادی از مردم عادی نیز مجروح شدند.
به گفته مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر؛ در این حادثه 28 نفر زخمی شدند.
گفته می شود حال سه نفر از مجروحان حادثه که به اتاق عمل منتقل شده اند، وخیم گزارش شده است.
برخی شبکه های اجتماعی مدعی شدند که گروهک تروریستی موسوم به انصارالفرقان مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از شرق با کشور پاکستان، از جنوب با دریای عمان(مکران)، از غرب با بندر کنارک و از شمال به شهرستانهای دیگر سیستان و بلوچستان متصل است.
بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7316 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سردار پاكپور حادثه تروريستي چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نوجوان مجروح حادثه تروریستی کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ایرانمنش، نوجوان ۱۳ ساله‌ای بود که در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود.

وی امروز دوم اردیبهشت ماه پس از بیش از ٣ ماه بستری در بیمارستان به پدرش که او نیز در حادثه تروریستی کرمان شهید شده بود پیوست.

کد خبر 6084131

دیگر خبرها

  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • شهادت نوجوان مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت آخرین مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثهٔ تروریستی کرمان