Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@03:28:12 GMT

اطلاعیه‌پلیس‌درباره‎‌حمله‌تروریستی‌چابهار

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۸۷۴۲

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حادثه تروریستی چابهار، پیامی صادر کرد. ناطقان: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در پی حادثه تروریستی کور صبح امروز، متاسفانه دو تن از همرزمان جان برکف فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار شهید و تعدادی از هموطنان عزیزمان نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بی‌تردید اقتدار و امنیت کشور بزرگ ایران اسلامی با اینگونه اقدامات کور و دَدمنشانه خدشه‌دار نخواهد شد و به تحقیق فرزندان غیور ملت در نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی با حمایت مومنانه قاطبه مردم بصیر کشورمان مخصوصاً هموطنان عزیز چابهاری، تروریستهای خبیث، منحرف و مزدور را از کرده خود پشیمان خواهند کرد.

در ادامه این پیام، با تقدیم تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدای این حادثه تروریستی و مردم شهید پرور ایران اسلامی، آمده است: هر قطره از خون این شهدای والامقام که با صلابت و شجاعت اقدام ناجوانمردانه تروریستهای کوردل را ناکام گذاشتند، اراده ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی را برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای آن، قوی‌تر می‌کند.

قطعاً پیگیری موضوع تا شناسایی و دستگیری عوامل اصلی طرح‌ریزی این حادثه تروریستی و  برخورد قاطع با مسببان اصلی، در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی است. منبع: تسنیم برچسب ها: حادثه تروریستی ، چابهار ، اطلاعیه ، پلیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حادثه تروریستی چابهار اطلاعیه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

به گزارش همشهری آنلاین، وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه‌، سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید کردند.

کد خبر 847247 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه سازمان شانگهای

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی