Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوزستان نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی است و نباید با بروز برخی مشکلات و پیگیری نکردن ها، این امتیاز به یک نقطه ضعف تبدیل شود.

آیت ا... عبدالکریم فرحانی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری اهواز در محل تالار مهتاب این شهرستان بیان کرد: خوزستان متعلق به کل کشور است و حق این مردم که همواره ایثارگری و وفاداری خود را نسبت به نظام اسلامی ثابت کرده اند داشتن زندگی در بهترین شرایط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشکلات خوزستان با همکاری مسئولان قابل حل شدن است و تمامی علمای این استان برای حل این مسایل اعلام آمادگی می کنند.
وی گفت: می توانیم در خوزستان مدل ایده آل تمدن اسلامی را پیاده کنیم.
آیت ا... فرحانی بیان کرد: خوزستان ایران کوچک است و مسئولان باید دین خود را به مردم این خطه ادا کنند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: 2 بار از رییس جمهوری درخواست حضور در خوزستان برای بررسی مسایل و مشکلات گروه ملی صنعتی فولاد و نیشکر هفت تپه را داشتم که بنا به دلایلی امکان سفر به خوزستان را نداشت.
وی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زیبنده نیست که مردم خوزستان درگیر مسایل و مشکلات مختلف باشند.
آیت اله فرحانی با اشاره به مطالبات دانشجویان بیان کرد: دانشجویان خواستار حل مشکلات خود و ایجاد فرصت شغلی برای دانش آموختگان دانشگاه هستند.
در این آیین از تعدادی از دانشجویان برتر دانشگاه شهرداری اهواز تجلیل شد.
16 آذر به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست، افزود: رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است و آنان می‌خواهند نوجوانان و جوانان ما را گمراه و نسبت به دین بی تفاوت کنند.

وی افزود: بدخواهان این مرز و بوم همواره نواقص و مشکلات را بزرگنمایی می‌کند تا با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه یزد تأکید کرد که توطئه‌های مستمر دشمنان نظام اسلامی به فضل خدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای ناکام مانده و نظام در همه عرصه‌ها سرافراز است.

وی با اشاره به اقدامات بازدارنده فرزندان این ملت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شجاعت و ایستادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمن نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

ناصری با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگر‌ها یک رکن اقتصاد و کار در کشور هستند و باید در جامعه رشد کنند. با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اقتصادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خودکفا شویم.

وی همچنین روز معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند و باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کرده و کتاب‌های شهید مطهری را در زمینه‌های مختلف مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهید مطهری یک دانشمند و عالم برجسته و دلسوز و دغدغه‌مند مردم بود و زمینه سازی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد.

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است