Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در کل کشور بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد صنفی در حال فعالیت می‌باشندکه سهم آذربایجان غربی حدود ۹۹ هزار واحد صنفی است.

اسکندری بیان کرد: واحد‌های صنفی بیشترین اشتغالزایی پایدار را در کشور ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری در خصوص تشکیل اتحادیه آموزشگاه‌های رانندگی که زیر نظر راهنمایی و رانندگی فعالیت می‌کنند هم گفت: واحد‌های دارای پروانه کسب این صنف هرگاه باید به حد نصاب تشکیل بر اساس ضوابط اتحادیه شهرستان رسید اتاق اصناف موظف است برای این واحد‌های صنفی پروانه کسب صادر کند تا صنف آموزشگاه‌های رانندگی نیز ساماندهی و نظام‌مند شوند.

وی از موافقت افزایش نرخ ثبت نام دوره‌های آموزش رانندگی تا ۵ درصد خبرداد.

انتهای پیام / س خ

فعالیت در واحد صنفی در آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در آیین واگذاری واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش امداد که به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور و با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران، امام جمعه و مدیران استان‌ها برگزار شد؛ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز ۸٠۹ واحد مسکونی که با ۳۸۸ میلیارد تومان هزینه آماده شده است به خانواده‌های تحت پوشش فاقد مسکن واگذار شد. 

رضا مهرافروز افزود: از کل اعتبار هزینه شده برای احداث واحد‌های مذکور ۱۲۱ میلیارد تومان از طریق منابع کمیته امداد، ۱۶۲ میلیارد تومان شامل تسهیلات بنیاد مسکن و ۱۰۵ میلیارد تومان مساعدت خیرین می‌باشد.

او خاطر نشان شد: در سال گذشته نیز در مجموع و با احساب تمامی منابع و طرح‌های مسکن مددجویی تعداد ۳ هزار و ۵٠۶ مورد خدمت مسکن با اعتباری بالغ بر ۴۱٠ میلیارد تومان به مددجویان ارائه شده است. 

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی تصریح کرد: خدمات ارائه شده در زمینه مسکن شامل ۹۳۶ واحد احداث و خرید مسکن، ۴۳۴ مورد حمایت جانبی مسکن و ۲ هزار و ۱۳۶ مورد گاز کشی و تعمیرات مسکن می‌شود. 

مهرافروز بیان کرد: به طور میانگین در هر هفته حدود ۱۸ واحد احداث و خرید مسکن، تعداد ۴۹ مورد تعمیرات، تکمیل و فضای جنبی مسکن انجام می‌شود.

گفتنی است: ظهر امروز بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور، رئیس کمیته امداد، ائمه جمعه و استانداران و مدیران کل استان‌ها در سراسر کشور به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • مراسم واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۱۵۶ خانه محیط زیست درآذربایجان‌غربی
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در آذربایجان غربی
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • فعالیت بیش ازچهارهزارنانوایی درآذربایجان‌غربی،مشکلی درتأمین آردونان وجود ندارد
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه