Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- نايب رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با تاکيد بر اين که حزب بدون ارتباط با رسانه همانند سرباز بدون اسلحه است گفت: احزاب بايد براي تحقق آزادي با رسانه‌هاي گروهي ارتباط داشته باشند.

آيت الله سيدهاشم حسيني بو‌شهري روز پنجشنبه در دوازدهمين مجمع عمومي حزب موتلفه اسلامي افزود: حزب و تحزب در گذشته مسبوق به سابقه بوده و در تعابير نوراني قرآن کريم حزب الله و حزب شيطان آمده است که با شاخصه هاي امروزين حزب متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: حزب در گذشته به عنوان يک گرايش اعتقادي مطرح بوده اما امروز ساز و کاري است که در قوا و انتخابات نقش دارد و مي‌تواند همگرايي ايجاد کند.
آيت الله بوشهري با بيان اينکه امروز نمي‌توانيم از واژگان قرآن براي حزب استفاده کنيم، افزود: آيا با مفهوم برون ديني مي‌توانيم آموزه ديني از حزب ذکر کنيم؟ ما بايد از حزب به عنوان ابزار و روش استفاده کنيم و آنرا در جهت رسيدن به منويات ديني احزاب بومي سازي کنيم.
وي با اشاره به اصل شورا در اسلام ادامه داد: چه اشکالي دارد حزب و شوراي مرکزي تشکيل دهيم و از برآيند مجموع ديدگاه ها به اين نقطه نظر برسيم. اين که شوراي مرکزي همه کاره باشد در اسلام چنين چيزي نداريم بلکه بايد از مجموع افکار استفاده شود.
نايب رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: اصل امر به معروف و نهي از منکر يک اصل بسيار مهم است که سه خصوصيت دارد يکي در حق الله يکي در حق شهروندان و ديگري درباره حکومت و قدرت است. احزاب مي‌توانند درباره رابطه حکومت و مردم امر به معروف و نهي از منکر کنند.
بوشهري با يادآوري اين مطلب که بيعت در گذشته بوده و امروز جاي خود را به انتخابات داده است گفت: احزاب هرچه دارند تقويت و شبکه‌هاي اجتماعي فعال در سراسر کشور داشته باشند. احزاب ما اساسنامه دارند اما در معرض افکار عمومي جامعه نيستند و بسياري از احزاب را با شخص مي‌شناسند، نبايد حزب را با يک شخص بشناسند.
وي افزود: احزاب ما نبايد به گونه‌اي باشند که با افول قدرت‌ها نابود شوند؛ حزب براي بقا بايد، بينش سياسي داشته باشد و به جامعه بينش سياسي بدهد، چراغ بعضي حزب‌ها فقط در زمان انتخابات روشن مي‌شود. احزاب بايد براي تحقق آزادي با رسانه‌هاي گروهي ارتباط داشته باشند. حزب بدون ارتباط با رسانه همانند سرباز بدون اسلحه است.
به گزارش ايرنا، دوازدهمين مجمع عمومي حزب موتلفه اسلامي با شعار «احياي مديريت جهادي، حل مشکلات کشور با مسووليت پذيري حزبي» روز پنجشنبه در مجتمع آدينه تهران با حضور علي اکبر صالحي رييس سازمان انرژي اتمي، محمدرضا باهنر دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين ، سفيران سوريه و فلسطين در تهران و جمعي از نمايندگان مجلس و اعضاي اين حزب برگزار شد.
سيام**1058
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسادت و طمع و تکبر همانند آتش اعمال نیک انسانها را از بین می برند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب،  ماموستا جمال کریمی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در جمع نمازگزاران و مومنان این شهر با اشاره به بیماری حسادت اظهار داشت: بیماری حسادت یک نوع بیماری زشت و پلید و ناخوشایندی است که نباید در بین مسلمانان وجود داشته باشد و اگر وجود داشته باشد باید درمان شود به طوری که حسادت و حسود نشانه کمبود و جهل و نادانی و ضعف و کوتاه فکری انسانهاست .

وی گفت: حسادت و حسودی به معنای آن است که افرادی که به آن مبتلا هستند دوست ندارند هیچ کس هیچ چیزی داشته باشند و فقط می خواهند  خودشان آن چیز را داشته باشند و این مصیبت بزرگی برای جامعه بشری و انسانهاست و حسادت موجب سوزاندن و از بین بردن اعمال و رفتارهای نیک می شود.

 ماموستا کریمی بیان داشت: پیامبر اکرم صلی الله علیه در مورد حسادت می فرمایند خود را از بیماری حسادت برحذر و خودداری کنید چون حسودی همچون آتشی است که اعمال صالح شما را از بین خواهد برد .

وی در ادامه گفت: منشا خطاها و اشتباهات حرص و طمع هست که شیطان انسان‌های متمطع را گول خواهد زد و کبر و تکبر که مادر تمام خطاهاست و به کبر آسمانی شیطان بر می گردد منشا حرص و طمع است شیطان به امر خداوند توجه نکرد و در مقابل انسان سجده نکرد و نافرمانی خداوند را بجا آورد و برای همیشه از درگاه خداوند متعال رانده شد.

امام جمعه موقت بانه در ادامه سخنان خود افزود: حسودی و حسادت، دوم حرص و طمع و سوم تکبر منشا آتش جهنم هستند و نارضایتی پروردگار متعال را به دنبال دارد و فرموده پیامبر بزگوار اسلام صلی الله علیه و آله و سلم است که می فرمایند کسی که حسود است از امت و دین اسلام نیست و اگر حسادت نباشد چرا حسود هست؟ و چرا به نعمت‌های پروردگار حسودی می کنید؟ که این نشانه جهل و نادانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد
  • شهرک‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان اقتصادی در بوشهر ایجاد شود
  • واکنش سلحشور، مداح معروف به تذکر دفتر رهبری: سلوک آقا تضعیف سرباز در میدان نیست!
  • حسادت و طمع و تکبر همانند آتش اعمال نیک انسانها را از بین می برند