Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@10:28:38 GMT

عروسی خونین در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۸۸۶۲

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حادثه تیراندازی در مراسم عروسی شب گذشته (چهارشنبه) در کرمانشاه گفت: در این حادثه ۴ تن کشته و ۱۶ نفر زخمی شدند.

به گزارش ایلنا، سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: حادثه تیراندازی شامگاه ۱۴ آذر (چهارشنبه) در جریان برگزاری مراسم عروسی واقع در شهرک چمن کرمانشاه اتفاق افتاد که متاسفانه منجر به کشته و زخمی شدن ۲۰ نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده از سوی پلیس مشخص شد در جریان برگزاری مراسم عروسی، یکی از مهمانان که سابقه شرارت و قتل نیز داشته پس از درگیری با چند نفر از مهمانان و تهیه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سوی افراد حاضر در مراسم می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: به دنبال این تیراندازی ۲۰ نفر زخمی می‌شوند که پس از انتقال به بیمارستان ۴ نفر آن‌ها شامل یک خانم و ۳ آقا، جان خود را از دست می‌دهند.

سردار امان اللهی گفت: با حضور به موقوع پلیس در محل حادثه، سه نفر از منازعین دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری فرد ضارب که این حادثه تلخ را رقم زد، با جدیت ادامه دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز استان خبر داد و گفت : متهم ۱۷ ساله در محل ارتکاب جنایت دستگیر شد .

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰ دوشنبه ششم فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری میان چند نفر در شهرک مسکن کرمانشاه، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران کلانتری ۲۲ ظفر مشخص شد درگیری میان ۴ نفر رخ داده که یکی از آن‌ها با سلاح سرد ۳ نفر دیگر را مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به دستگیری فرد مهاجم در صحنه درگیری و انتقال افراد مجروح به مراکز درمانی گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد یکی از افراد زخمی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه طبق اظهارات افراد حاضر در محل درگیری، اختلاف حساب میان این ۴ نفر عامل ایجاد درگیری بوده است، گفت: متهم دستگیر شده برای مشخص شدن علت دقیق حادثه تحت بازجویی قرار دارد.

کد خبر 739474

دیگر خبرها

  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ نفر در کرمانشاه
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه