Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، علیرضا ابوالحسنی اعلام داشت: سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا به منظور شناسنامه‌دار کردان انبارها، سردخانه‌ها، سیلوها و مراکز نگهداری کالاها متعلق به اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین ثبت مشخصات مالک کالا و میزان کالاهای ورودی و خروجی راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی انبارداران و سردخانه‌داران و مراکز نگهداری کالا موظفند در سامانه جامع انبارها ثبت‌نام کرده با مراجعه به سامانه www.nwms.ir نسبت به ثبت اطلاعات ورود و خروج کالاهای خود در قسمت عملیات انبارداری سامانه به صورت مستمر اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان صمت استان کرمان عنوان کرد: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی درحوزه های صنفی، پخش کالا و... که تا کنون اطلاعات انبار یا مراکز نگهداری کالای خود را در سامانه مذکور ثبت نکرده‌اند در اسرع وقت نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

وی گفت: در غیر این‌صورت کالای موجود در انبار به منظور احتکار تلقی شده و با آنها برابر با قوانین تعزیزات حکومتی برخورد خواهد شد.

ابوالحسنی تصریح کرد: افراد در صورت هرگونه ابهام با شماره تلفن ۰۲۱۷۷۴۹۲۰۰۰ داخلی ۴ کارشناسان سامانه تماس حاصل کنند.

کد خبر 4477892

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار صنعت معدن و تجارت کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: این محموله قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.
بیژن بهرامی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کلیویی چای خارجی کشف شده است.
بهرامی گفت: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلو گرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شده است.
بهرامی از همه شهروندان خواست تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال