Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - عضویت انوشیروان محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی در هیات رئیسه اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ایسا) به جایگزینی مرحوم دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل فقید این سازمان، به اتفاق آراء به تصویب اعضای هیات رئیسه ایسا رسید.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، صد و هفدهمین جلسه هیات رئیسه اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA) با حضور رضا کاشف مدیرکل امور بین الملل و نائب رئیس کمیسیون فنی ایسا در امر سرمایه گذاری ذخایر تامین اجتماعی از 5 تا 6 دسامبر 2018 برابر با 14و 15 آذر 1397 در سازمان بین المللی کار در ژنو سوئیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا کاشف روز پنجشنبه در خصوص نتایج برگزاری یکصد و هفدهمین جلسه هیات رئیسه اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی اظهار داشت: در اولین روز این نشست، با توجه به مذاکرات و رایزنی صورت گرفته با ارکان حکمرانی دبیرخانه کل و اعضای هیات رئیسه ایسا، در اولین دستور کار جلسه، عضویت انوشیروان محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی در هیات رئیسه ایسا به جایگزینی مرحوم دکتر سید تقی نوربخش، به اتفاق آراء به تصویب اعضای هیات رئیسه ایسا رسید.
شایان ذکر است، در آغاز این جلسه، هانس هورست کنکلوسکی دبیرکل ایسا، با اعلام خبر درگذشت دکتر سیدتقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی ایران و ابراز تاثر از این ضایعه اندوهناک، همکاری و پشتیبانی همه جانبه وی از فعالیت های ایسا را در طول دوره عضویت در هیات رئیسه و کمیته های تخصصی ایسا، شایسته تقدیر و تشکر برشمرد. اعضای هیات رئیسه نیز برای ادای احترام به آن مرحوم به مدت یک دقیقه ایستادند.
در ادامه جلسه هیات رئیسه، همچنین گزارش رئیس و دبیرکل ایسا از فعالیت ها و روند پیشرفت اجرای برنامه های اتحادیه در دوره مدیریت سه ساله 2019- 2017، گزارش خزانه دار و کمیسیون کنترل از وضعیت مالی ایسا لغایت پایان 2018 و گزارش پیشرفت فعالیت های انجام شده جهت برگزاری اجلاس جهانی تامین اجتماعی 2019 ارائه شده و به تصویب هیات رئیسه رسیدند.
در جریان این رویداد، کمیته هیات رئیسه ویژه حق عضویت اعضاء به منظور بررسی وضعیت عضویت در ایسا و تصمیم گیری درخصوص درخواست های جدید عضویت در اتحادیه، کمیته انتخابات به منظور ارائه گزارش درخصوص روند فراخوان و گزینش نامزدهای منتخب تصدی پست دبیرکلی اتحادیه، و شورای عالی اتحادیه به منظور تشریح روند برگزاری انتخابات دبیرکل جدید، تشکیل جلسه می دهند.
اجتمام* 7268**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تامين اجتماعي ايسا محسني بندپي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

تسنیم نوشت: وی گفت:به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

کد خبر 840859 برچسب‌ها خبر مهم حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار برگزار شد
  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟