Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات اداره مهاجرت فیلیپین اعلام کردند یک کشیش کاتولیک آمریکایی را به اتهام آزار جنسی پسران خادم کلیسا واقع در شهری دور افتاده دستگیر کردند.

دانا سندوال، سخنگوی اداره مهاجرت گفت: کنت برنارد هندریکس، کشیش آمریکایی که در اوهایو به علت ارتکاب آزار جنسی در فیلیپین از طرف دادگاه اوهایو احضار شده است، روز چهارشنبه در کلیسایی در شهر ناوال Naval در استان بیلیران Biliran دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندوال روز پنج شنبه اعلام کرد دادگاهی در اوهایو حکم بازداشت هندریکس ۷۷ ساله را صادر کرد. هندریکس به مدت ۳۷ سال در فیلیپین زندگی می‌کند.

سخنگوی اداره مهاجرت افزود این فرد مظنون به ۵۰ مورد آزار جنسی علیه هفت نفر در محل اقامت خود است که " تکان دهنده و رقت انگیز است".

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا آسیا دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: استقرار موشک‌های میان برد آمریکا در فیلیپین، برای امنیت بین‌المللی به یک روز سیاه تبدیل خواهد شد.

وی از آمریکا خواست برای اطمینان از حفظ امنیت و ثبات جهانی از سیاست‌های روسیه پیروی کند و افزود: در غیر این صورت، تمام مسئولیت افزایش تنش در جهان بر عهده واشنگتن خواهد بود.

آمریکا و فیلیپین رزمایش‌های مشترکی با نام سالکنیب ۲۴ برگزار می‌کنند که در طول این رزمایش، نیرو‌های آمریکایی برای اولین بار سامانه موشکی میان برد (MRC) خود را در شمال لوزون در فیلیپین مستقر خواهند کرد.

پیش از این ژنرال چارلز فلین، فرمانده نیرو‌های آمریکایی مستقر در منطقه جنوب شرق آسیا گفته بود که کشورش در حال برنامه‌ریزی برای استقرار موشک‌های میان برد در آسیا برای بازدارندگی چین است.

طبق پیمان نیرو‌های هسته‌ای میان‌برد (INF) که در سال ۱۹۸۷ بین شوروی و آمریکا امضا شد، واشنگتن نمی‌تواند موشک‌های بالستیک و کروز با برد ۵۰۰ تا ۵۵۰۰ کیلومتر را در جنوب شرقی آسیا مستقر کند. آمریکا در سال ۲۰۱۹ از این معاهده خارج شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • چه شد که ون‌ها برگشتند؟
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
  • نشانی مراکز مهم اداری در استانبول