Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه خبش لشت‌نشاء بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد گفت: یکی از مشکلات اساسی مردم بخش لشت‌نشاء زمین‌های اوقافی این منطقه است. ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، جبار کوچکی‌نژاد ظهر امروز در نشست اداری بخش لشت‌نشاء با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های بخش لشت‌نشاء جاده دسترسی خمام به لشت‌نشاء است اظهار داشت: مقدمات کار برای اجرای این پروژه در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه کمربندی شهر لشت‌نشاء می‌تواند بسیاری از مشکلات ترافیکی این شهر را حل کند افزود: ایجاد راه مواصلاتی مناسب بین زیباکنار و لشت‌نشاء بر روی گردشگری شهر لشت‌نشاء تاثیرگذار است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه خشکسالی یکی از مشکلات اساسی کشاورزان این منطقه است ابراز داشت: بخش لشت‌نشاء بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.

گزارش تسنیم از جلسه شورای شهر؛ رودخانه‌های رشت متولی نداردحادثه درگیری فیزیکی در یک بیمارستان‌ خصوصی شهر رشت در حال بررسی استمشکلات شهرستان رشت با تکیه بر ظرفیت‌های ملی قابل رفع است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه کانال‌های فرعی و آب برگردان‌ها روی مشکل کم‌آبی منطقه تاثیر‌گذار هستند خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بخش لشت‌نشاء زمین‌های وقفی است.

رئیس کمیته امداد لشت‌نشاء نیز در این نشست با بیان اینکه 2 هزار و 442 خانوار در این بخش تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند اظهار داشت: کمیته امداد تا سال 95 در بخش لشت‌نشاء به‌صورت مستقل عمل نمی‌کرد.

فرج خسروی با اعلام اینکه 30 واحد مسکونی به کمک سپاه پاسداران در سال 96 برای محرومان ساخته شد افزود: 19 واحد مسکونی از طریق اعتبارات سازمان برنامه و بودجه برای محرومان لشت‌نشاء ساخته شد.

رئیس کمیته امداد لشت‌نشاء با اشاره به اینکه در سال 97 به کمک سپاه قدس استان گیلان 30 واحد مسکونی برای محرومان ساخته می‌شود خاطرنشان کرد: همچنین برای 116 نفر در این بخش شغل ایجاد شد.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش جوان فلسطینی برای تولید نشاء سبزیجات در فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از غزه، پس از آنکه رژیم صهیونیستی با حملات خود زمین های کشاورزی فلسطینیان را در شمال نوار غزه نابود کرد، یک جوان فلسطینی تلاش می کند با تولید نشاء سبزیجات و توزیع آن بین شهروندان فلسطینی گامی برای جلوگیری از گرسنگی هموطنانش بردارد.

دیگر خبرها

  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • تلاش جوان فلسطینی برای تولید نشاء سبزیجات در فلسطین
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد