Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین گفت: کارکنان اورژانس 115 استان یک خانواده گرفتار در کامیونی را که واژگون شده بود نجات یافتند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین، دکتر پیمان نامدار روز پنجشنبه افزود: این حادثه امروز در آزادراه زنجان- قزوین یک کیلومتر قبل از قره باغ اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: خانواده راننده کامیون که در خودرو حضور داشتند به دلیل شدت حادثه راه خروج نداشتند که نیروهای اورژانس و هلال احمر وارد عمل شدند.
نامدار ادامه داد: در این حادثه سه آمبولانس از اورژانس قزوین، یک آمبولانس هلال احمر و یک آمبولانس اورژانس از استان زنجان به یاری مصدومان شتافتند.
وی افزود: اعضای خانواده راننده کامیون پس از رهاسازی از کابین کامیون تحت درمان قرار گرفتند و توسط آمبولانس ها به بیمارستان های تامین اجتماعی  و شفای تاکستان منتقل شدند.
نامدار افزود: پنج مصدوم حادثه در وضعیت مطلوب قرار دارند اما یک مصدوم  که آسیب بیشتری وارد داشت تحت نظارت ویژه قرار گرفته است.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین از مردم خواست تا در زمان بارندگی دقت بیشتری در رانندگی داشته و در صورت مشاهده حادثه از تجمیع در محل خودداری نمایند تا ارگان های امدادی با تسلط بیشتری به کار خود بپردازند.
7388*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث واژگوني كاميون مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیروز عصر گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو مزدا در بخش طارم سفلی ورودی روستای زاجکان علیا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه یک مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی به وسیله ابزار نجات فرد فوت شده که مردی حدود ۷۵ ساله بود تحویل مقامات ذی صلاح شد.

وی گفت: مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع