Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود شالویی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف افزایش آشنایی و معرفت عمومی نسبت به زندگی و سیره حضرت محمد (ص) این دو مسابقه فرهنگی را برگزار کرده است.
وی تعمیق معارف اسلامی و گسترش الگوهای دینی و ترویج فرهنگ و ارزش های دینی و مذهبی ، ارائه و تبیین الگوهای عملی در جهت تقویت باورهای دینی و مذهبی و تهیه و تولید آثار دینی با محوریت زندگی پیامبر اسلام را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شالویی برگزاری این دو مسابقه فرهنگی را در ادامه و همسو با برنامه های هفته وحدت خواند.
** مسابقه دلنوشته ای به پیامبر رحمت،محمد مصطفی (ص)
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر مازندران پرهیز از خشونت، عفو و بخشش و طلب مغفرت برای خطاکاران، مشاوره و هم فکری با مومنان، قاطعیت در انجام کار و توکل بر خود، ایجاد و تقویت احساس عشق و علاقه و مهربانی در میان مردم را از محورهای مسابقه دلنوشته ای به پیامبررحمت،محمد مصطفی (ص) عنوان کرد.
وی افزود: این مسابقه در دو بخش آثار گروه سنی تا 14 ساله ها و آثار ارسالی 14 ساله ها به بالا برگزار می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد به نشانی farhang.gov.ir ثبت نام و آثار خود را ارسال نمایند.
شالویی گفت که متقاضیان همچنین می توانند از طریق سایت شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت ارشاد به نشانی marouf.farhang.gov.ir و یا به صورت مستقیم از طریق سایت پیامبر (ص) به نشانی اینترنتی payambar.farhang.gov.ir آثار خود را ارسال کنند.
وی به مبنای ارزیابی مسابقات دلنوشته ها نیز اشاره کرد و گفت: روانی قلم و استحکام نثر، جذابیت سوژه، جزئی نگری در روایت، فضاسازی، ارائه اطلاعات از مناسبات و مسائل زندگی انسانی از جمله مبانی ارزیابی آثار خواهد بود.
شالویی افزود: آثار ارسالی باید در قالب داستان های کوتاه 500 تا سه هزار کلمه ای باشد و از حداکثر 10 صفحه A4 نیز تجاوز نکند.
**کتاب و کتابخوانی بر اساس کتاب سیره پیامبر اکرم با نگاهی به قرآن کریم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: منبع مسابقه کتاب و کتابخوانی کتاب سیره پیامبر اکرم با نگاهی به قرآن کریم نوشته حجت الاسلام محسن قرائتی است که شرکت کنندگان می توانند نسخه کتاب مورد نظر را از طریق نشانی های اینترنتی farhang.gov.ir و marouf.farhang.gov.ir به صورت pdf دانلود کنند.
شالویی افزود: متقاضیان حضور و رقابت در مسابقه کتاب و کتابخوانی می توانند در سایت مسابقه ثبت نام کنند و به صورت الکترونیکی به سئوالات مسابقه در مدت زمان 10 دقیقه پاسخ دهند.
وی ادامه داد: سئوالات مسابقه شامل 10 مورد است که به صورت تصادفی انتخاب می شود و متقاضی برای قبولی باید حداقل به هفت سئوال پاسخ صحیح بدهد.
شالویی گفت: این دو مسابقه فرهنگی از 29 آبان ماه آغاز شده و تا 30 آذر ماه جاری ادامه دارد و به برندگان مسابقه به صورت نقدی و غیر نقدی جوایز نفیسی اعطا می شود.
7335/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امر به معروف و نهی از منکر پیامبر اکرم حضرت محمد وزارت فرهنگ و ارشاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان اعلام کرد: این رویداد پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

خسرو کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷» و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ـ ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد